שער 25 – תמימות //  קו  2 – האקסיסטנציאליסט

אנו נכנסים לשער 25  קו  2  ב- 16:00  לפי שעון ישראל ב- 19 במרץ 2021                      

שער 25

תמימות

שער הרוח של העצמי

הלוחם הרוחני

מושלמות הפעולה באמצעות טבע לא מתוכנן וספונטני. לאהוב כל דבר באופן שווה. ניצחון והישרדות מעשירים את הרוח, ותוצאתם בקסם הבריאה. ותוצאתם היא השתאות על עצם הקיום.

זווית ימנית של מיכל האהבה

ראש-אל – מיכאל

קו 2 האקסיסטנציאליסט  The existentialist
מסירות והקדשה לעכשיו.

מרומם: שלמות האינטלקט דרך התרכזות והתמקדות במה שיש, ולא במה שיכול היה להיות או במה שהיה. התמימות של העצמי והגנה עליו יכולות להתקיים רק כאן ועכשיו.

מורד: התמסרות שלעולם אינה משוחררת ממוטיבציה אישית ומההשלכות הנלוות אליה. היעדר תמימות ברגע זה שמסכן הגנה דרך השלכה.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

17 Gate  36 < Gate 25 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ החניכה, עיצוב של הצורך להיות ראשון, המקשר בין מרכז הג'י (שער 25) למרכז האגו (שער 51). שער 25 הוא חלק ממעגל האינדיבידואל (מרכזי) עם מילת המפתח של "העצמה".

האהבה של שער 25 נובעת מקבלה מלאה של הצורה/גוף ומחיים בהתמסרות אליה. שער של העצמי הגבוה, שתפקידו העיקרי להפנות אנשים לכיוון של ייחודיות. תמימותנו לא עוצבה כך שתביא אהבה לעולם באופן מסוים, אלא כדי שנאהב ללא אפליה. מי שנושא את השער הזה אוחז בפוטנציאל, ומעצים אחרים עם הפוטנציאל, לאהוב את החיים ואת מה שיש בהם באותה מידה. אפשר לאהוב אהבה עמוקה פרח כמו שאוהבים בן אנוש.

איכות אהבה זו נתפסת לעיתים קרובות כקרירה או מנוכרת, אבל היא אינה כזאת. הפוטנציאל המיסטי של אהבה זו הוא טרנסצנדנטי ואוניברסלי, ותמימות הרוח שלנו נבחנת תמיד. אנחנו יכולים לפגוש את טקסי החניכה האלה שמזמנים לנו החיים כמו לוחם רוחני, שמוכן ומזומן להתחרות על הרוח שלנו (האינדיבידואליות שלנו) ללא תלות בנסיבות. ואז, כאשר הלוחם או ה"טיפש "של שער 51 ידרבן אותנו לזנק אל החלל או כשניתקל באתגרים של החיים, נוכל לנחות על רגלינו ולהעמיק את תמימותנו כך שתהפוך לחוכמה שתוכל להעצים אחרים במסע שלהם. מטקסי חניכה כאלה אנו עשויים לצאת פצועים מעט, אך הניצחון וההישרדות האולטימטיביים שלנו יעשירו את רוחנו ואת רוח הסובבים אותנו. התוצאה היא שאנחנו חיים בעודנו מתפלאים מההוויה ואוהבים אותה.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW  מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות