שער  6  קונפליקט // קו 2  – לוחמה זעירה

אנו נכנסים לשער 06  קו 2  ב- 08:06  לפי שעון ישראל, 16 בספטמבר, 2021                      

שער   06

קונפליקט

שער החיכוך

רגש, הבעת רגשות ורגישות

 

מרכיב העיצוב הבסיסי של התקדמות. החוק שאין גדילה בלי חיכוך. האנרגיה ליצור את החיים עצמם.

זוית ימנית של הצטלבות עדן 3

ראש-אל  –  הרמוניה

קו 2     לוחמה זעירה   The Guerilla
היכולת למקסם מצב נחות באמצעות קשר מתוזמן ונסיגה

מרומם:  רגישות אסתטית ופרט מנטלי יכולים למצוא את הנקודה החלשה ביותר. הרגישות למצוא את הנקודה החלשה ביותר בקונפליקט ולנצלו באופן רגשי.

מורד:    הקמיקזה, מכה אבל שנוי במחלוקת. חוסר רגישות שמידרדר לקונפליקט.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

46  Gate 47< Gate 6 > Gate 

השער הזה הוא חלק מערוץ הזיווג, עיצוב שמתמקד בילודה, המחבר את מרכז מקלעת השמש (שער 6) עם מרכז הסקראל (שער 59). שער 6 הוא חלק מהמעגל השבטי (הגנה) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 6 במרכז מקלעת השמש יוצר את כל שלושת האופנים של המודעות הרגשית:  רגשות, מצבי רוח ורגישות. זה שילוב שנע בכוח רב על גל שנועד ליצור חיכוך.  חיכוך זה יוצר את החום הנחוץ לגדילה ולפוריות ומכוון לשער 59. החיכוך שבעלי השער הזה יוצרים כשהם נכנסים להילה של אדם אחר הוא מכני. אם (או כאשר) הקונפליקט נפתר או נוצרת תהודה יש פתיחה, ואפשר להתקדם לאינטימיות. צריך להמתין לפתיחה כזאת, שכן מוכנות ופוריות תלויים בגל הרגשי.

שער 6 הוא סוג של סרעפת שנפתחת לאינטימיות או נסגרת. זה השער ל-pH שלנו, והוא יוצר ומתחזק את הגבול בין מה שמחוץ לגופנו למה שבתוכו. כך הוא קובע עם מי להיות באינטימיות, מתי, ואת התפקיד המחבר שאנו ממלאים. בכל פעם שאנו מרגישים שאנו נמשכים לאינטימיות, בואו נאפשר לאסטרטגיה ולסמכות להדריך אותנו. כל שער במרכז מקלעת השמש נושא פחד. הפחד הקשור עם שער 6 הוא פחד מאינטימיות, ולכן שער 6 מסתכל לכיוונו של שער 59 וליכולת שיש לו לנפץ את המחסומים לאינטימיות.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות