שער 22 –  חסד // קו 1 – כרטיס למחלקה שניה 

נכנסנו לשער  22 קו 1   ב- 16:39   לפי שעון ישראל, 7 למרץ, 2022                      

שער 22

חסד

שער הפתיחות

שיתוף רוחניות עם אחרים

איכות התנהגות שמתאימה ביותר להתעסקות במצבים ארציים וטריוויאליים. הרוח הרגשית מתנה עד כמה אחרים יהיו פתוחים לשינוי עמוק.

זווית ימנית של הצטלבות המשילות 

ראש-אל- מיטרה

קו 1 כרטיס למחלקה השנייה Second class ticket

מרומם: היכולת לקבל עמדה של כפיפות וליהנות ממנה. המודעות הרגשית ליהנות מעמדה של כפיפות.

מורד: ההשפלה הבלתי נמנעת המגיעה בעקבות הדרישה למקום במחלקה הראשונה עם כרטיס למחלקה השנייה. המקום שבו האנרגיה הרגשית מאתגרת את המודעות ושתוצאתה עלולה להיות השפלה חברתית.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

36 Gate 63 < Gate 22  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הפתיחות, עיצוב של חברתיות, שמקשר בין מרכז הגרון (שער 12) למרכז מקלעת השמש (שער 22). שער 22 הוא חלק ממעגל הפרט (ידיעה) עם מילת המפתח של העצמה.

שער 22 משלב את הפוטנציאל לפתיחות רגשית באמצעות הקשבה, עם חסד חברתי וקסם שמושך מאוד אחרים כשהוא במצב הרוח הנכון. ואולם כאשר מצב הרוח שלנו משתנה, עלול להופיע צד שונה עד מאוד ולעיתים אנטי-חברתי. המודעות הרגשית שלנו מתבגרת עם הזמן משאנו חשים בנוח עם התנועה פנימה לאורך הגל הרגשי. על ידי מתן האפשרות לעומק שלנו להתמתן עם הגיל בחברת המוזה היצירתית שלנו, אנו מעדנים את העיתוי שלנו ומשחררים את האמת שלנו בדיוק כשהחברה מוכנה לכך. הכרה ופעולה בעיתוי נכון זה תלויות במתן כבוד למצב הרוח שלנו. הפתיחות שלנו והקשב שלנו למה שחיוני וחדש לאחרים, הם מתנות של חסד שמשפיעות אפילו על זרים.

מי שנושא את השער הזה מקשיב לאחרים עד שהם מסיימים לדבר, מה שהופך באופן טבעי את מה שיש להם להגיד להיות במקום השני. זה חסד בפעולה וכן המפתח להעצמה שלנו. למעשה אחריותנו וזכותנו להשתמש בכישורי ההקשבה החברתית שלנו באופן שמאפשר לאחרים להשתנות. ללא שער 12 אולי נדע מה אנחנו מרגישים, אבל לא כיצד לבטא זאת בעל פה. מכיוון ששקט עושה אותנו מתוחים, אנחנו בעיקר חוששים שאין דבר שכדאי להקשיב לו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות