שער 8 –  החזקה ביחד //  קו 6 – שיתוף

נכנסים לשער  8   קו 6   ב – 08:06 לפי שעון ישראל, 20 במאי 2022                      

שער 8

החזקה ביחד 

שער התרומה

להוביל על ידי דוגמה אישית

הערך הבסיסי שמתממש במאמציו של היחיד לתרום למטרות הקבוצתיות. באמצעות דוגמה תרומתו של היחיד נטמעת בקולקטיב.

זווית שמאלית של הצטלבות חוסר הוודאות

ראש אל – מאיה 

קו 6  שיתוף Communion  
 הוודאות שצומחת מהרמוניה.

מרומם: המודעות לתבניות שמבטיחה תזמון מדויק. הכישרון המבורך לדעת מתי לתרום באופן יצירתי.

מורד: ספק שעלול להביא לידי חרטה אפילו בנסיבות האידיאליות ביותר. חוסר ביטחון בתזמון וחרטה על אף הנסיבות.  



רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

20 Gate 23< Gate 8> Gate 

 

שער זה הוא חלק מערוץ ההשראה, המודל היצירתי לחיקוי, המחבר את מרכז הגרון (שער 8) למרכז הג'י (שער1). שער 8 הוא חלק ממעגל האינדיבידואל (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה". 

שער 8 אומר:  "אני יודע שאני יכול לתרום, או לא".  תרומתנו תתבטא באמצעות הצגה ציבורית של סגנון החיים האישי שלנו, הכיוון או היצירות שלנו; או באמצעות העצמה ועידוד פומבי של אחרים. אלה שנושאים את השער הזה נמשכים למה שחדש ומחדש, וימצאו את עצמם מושכים לזה את תשומת לבם של אחרים כגון בעל גלריה או סוכן אמנות. ברגע שקיבלנו את תשומת הלב של האנשים, כל מה שביכולתנו לעשות זה לשמש דוגמה. אם אחרים ירצו לעקוב אחרינו, הם יעשו זאת. כך אנחנו משפיעים בשקט על הקולקטיב ועם הזמן מזיזים את המגמה השבטית. אם לא יתקבלו החידושים האינדיבידואליים בציבור ולא ייטמעו בדרך זו או אחרת בקולקטיב ובשבט – הם לא יחזיקו מעמד.

הדרך להכיר במה שייחודי ובר שינוי ולהראות אותו, עלולה להיות בודדה, שכן בשלב הראשון צריך שמישהו יכיר בנו ואז יזמין אותנו להציג בציבור ולהעביר הלאה את מה שאנחנו כבר יודעים שבעתיד יהיה לו ערך.  בלי ההזמנה, תשומת הלב של החברה תהיה שלילית. אם היצירתיות של שער 1 שמשמעותה ביטוי עצמי לא מוגדרת במפה שלנו, נחפש את האיכויות הרוחניות שלה; עם זאת, תפקידנו העיקרי איננו כשל האמן, אלא כשל הסוכן, שמקדם חזון חדשני של אמנים אחרים. 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות