שער 16 –  התלהבות /  קו 6 – נאיביות

נכנסנו לשער  16   קו 6  ב – 01:09  לפי שעון ישראל,  1 ביוני 2022                      

שער 16

התלהבות 

שער הכישרונות
הכישרון לחיות את החיים כאמנות

האמנות הגדולה של העשרת החיים על ידי ניתוב הרמוני של אנרגיה. ניסיון  למצוא את הביטוי המושלם של הכישרון.

זווית שמאלית של הצטלבות ההזדהות

ראש אל – לאקשמי

 

 קו 6    נאיביות  GULLIBILITY
 רגישות לתעמולה

מרומם:  היכולת לחוות, לבחון ולדחות התלהבות מטעה. הכישרון לאמוד את צורת הביטוי של אחרים.

מורד:    עקרון דומה, אבל כאן נפטון יהרוס, ואז יחפש צורות חדשות, יופיטר יתכנס בכאב. זו התלהבות למבנים חברתיים של דעות קדומות.  הכשלון בהערכת צורות ביטוי של אחרים. 

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

35 Gate 20 < Gate 16 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ אורך הגל, עיצוב של כישרון, המחבר את מרכז הגרון (שער 16) למרכז הספלין (שער 48).  שער 16 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי של הבנה עם מילת המפתח "שיתוף".

בעזרת שער 16 אנחנו בסופו של דבר מטביעים את חותמנו בעולם כמבקר נלהב, כמבצע מוכשר, או דרך הכישרון שלנו וההתלהבות לחיים. עם זאת, איננו מתחילים את החיים בדרך זו. אנו צריכים להזדהות עם הכישור או עם הכישרונות, להקדיש את עצמנו לחזרה על התבנית ולהתמקד בתרגול עד שנגיע לנקודת מיומנות שהיא מעבר לעצם הכישרון ונעשית אמנות.  העולם מחכה לרגע הזה כשהרקדן נעשה הריקוד או כשהחיים של מישהו נעשים יצירת המופת של עצמו. אנו מחפשים את הדרך המושלמת לבטא את המיומנות שלנו.  עם זאת, בלי שער 48 אנו עלולים לבקר את עצמנו ולהרגיש שאין לנו עומק מספיק.

אנחנו גם מחפשים מקור לתמיכה חומרית שיאפשר לנו להתמקד בשכלול הכישרון שלנו, בתאוריה שלנו, בפתרון שלנו, כדי שנוכל להעמיד אותו לרשות העולם. אנו מחפשים אנשים עם שער 48 שיביאו את העומק והממד שלהם אל הכישרון שלנו, וכדי שיכוונו נכון, יתקנו ויעודדו את התרגול הממושמע שלנו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות