שער 31  – השפעה  // קו 6- יישום

אנו נכנסים לשער 31 קו 6 ב- 23:03  לפי שעון ישראל,  29 ביולי 2022                      

שער 31

השפעה

שער ההשפעה

אני מנהיג

חוק החיכוך, אם פעיל ואם סביל, שיוצר העברה ולפיכך השפעה. הביטוי הטבעי של מנהיגות.

זוית שמאלית של הצטלבות האלפא

ראש-אל – מאאט

קו 6   יישום Application

מרומם: פעולות שמתאימות למילים ובכך מבטיחות הצלחה. מנהיגות שהביטוי והפעולה שלה חייבים להתאים ולחפוף.

מורד: יישום שטחי שגובל בצביעות, ובצדק מתייחסים אליו כך. הצביעות של הובלה במילים, ולא במעשים.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

33 Gate 56 < Gate 31> Gate 

השער הזה הוא חלק מערוץ האלפא, לטוב ולרע דיזיין של מנהיגות, המקשר בין מרכז הגרון (שער 31) למרכז ה-G (שער 7).  שער 31 הוא חלק ממעגל ההבנה (הלוגי) הקולקטיבי עם מילת המפתח של שיתוף.

שער 31 נועד להיות בעל השפעה. מנהיגות קולקטיבית היא קולגיאלית, לא היררכית. היא קובעת את החזון בכיוון חדש ומראה לאחרים איך להשיג אותו, יותר משהיא עושה זאת בשבילם. שער 31 מביע את הפוטנציאל שלו להשפעה מילולית באמצעות בחירות. כשאדם נמצא בעמדת כוח הודות לאנרגיה של כסף, ולא הודות לרצון המשותף של האנשים, יכולתו הכללית של הקולקטיב להבטיח את עתיד האנושות מתעוותת בקלות. קולנו דרך שער 31 – "אני מנהיג" – אינו נשמע עד שהוא מקבל גיבוי מאנרגיית הרוב. האנשים הם שאמורים לפעול בהתאם למה שקולנו אומר .

ההשפעה של חזוננו בנוגע לחברה לא תועבר ולא תורגש בלי האנרגיה הקולקטיבית שמזיזה אותה למרחב הציבורי. מנהיגותנו צריכה לקחת בחשבון את רצונם של אלה שעוקבים אחרינו ולהתייחס לטובת הכלל. "אני מנהיג" פירושו להשפיע על אחרים, לטוב או לרע, על ידי העברה אפקטיבית של חזוננו לתבנית חדשה ששווה להם לבדוק אותה כדי להוציאה אל הפועל. בלי נוכחותו של שער 7 אולי נישמע רק כמו קול ריק.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות