שער 21-  נעיצת שיניים  // קו 5- אובייקטיביות

נכנסנו לשער  21  קו  5  ב – 12:45  לפי שעון ישראל, 3 באפריל  2023                     

שער 21

נעיצת שיניים

שער הצייד-הציידת

כוחו של רצון

השימוש המוצדק וההכרחי בכוח כדי להתגבר על הפרעה מכוונת ומתמשכת. הכוח מתגשם באמצעות שליטה תובענית בסביבה.

זווית שמאלית של הצטלבות המאמץ

ראש-אל מיכאל

קו 5 – אובייקטיביות Objectivity
השימוש בכוח חייב להתבסס על אי-משוא פנים ולא להיות מונע רגשית

מרומם: אופי עקרוני ומשפטי שמבטיח אובייקטיביות. האגו המאוזן שכוח הרצון שלו מופעל באופן אובייקטיבי.

מורד: הדחף לסילוק חזק כך כך עד שהאובייקטיביות קשורה רק לסיבה ולא לתוצאה. האגו שכוח הרצון שלו מופעל באופן סובייקטיבי.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

51 Gate 17 < Gate 21  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ קו הכסף, עיצוב של אדם חומרי, המקשר בין מרכז האגו (שער 21) למרכז הגרון (שער 45). שער 21 הוא חלק ממעגל השבטים (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

 השער ה-21 במספר צריך לשלוט בתחומו. כדי להפעיל את כוחו ואת רצונו של האגו שלו, וכך להבטיח את הישרדותו של השבט, עליו לשלוט במשהו או במישהו. בעולמנו המודרני אנרגיה זו מתורגמת לאחריות המוטלת על המשטרה, או על מנכ"ל או נשיא של חברה. נעיצת שיניים היא כוח מתנֶה רב עוצמה לחיים במישור החומרי שלהם. אנחנו מצליחים כשאנחנו יכולים לשלוט במשאבינו החומריים, בהיכן אנו חיים, במה אנו לובשים, אצל מי אנו עובדים ואיך אנחנו מתפרנסים.

אלה שנושאים את השער הזה לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות או שבוחנים אותם בשבע עיניים. מצד שני נגזר עלינו לשרת אחרים שכן לפי עסקת השבט על כולם להועיל כדי להועיל לעצמנו. אם ננסה לקבל כוח או לשלוט באחרים בלי לעקוב אחר האסטרטגיה והסמכות שלנו, ניתקל בהתנגדות כוחנית. ללא קשר ליתרונות שיש לכוונותינו, עלינו להמתין עד שיציעו לנו שליטה. פרוז׳קטורים צריכים להיות עם אנשים שמזהים את יכולתם לשלוט ומזמינים אותם; מגנרטורים יש לבקש גישה לאנרגיה הקדושה שלהם כדי שיוכלו להגיב; על המניפסטורים ליידע לפני שהם מנסים להפעיל שליטה ובכך למדוד את שדה ההתנגדות. ללא שער 45 נמצא את עצמנו תרים אחר עמדה שממנה נוכל לפקח על עתידה ועל עושרה של הקהילה.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות