שער 02 –  הפתוח לרעיונות //  קו 3 –  סבלנות

נכנסים לשער  02   קו 3  ב – 03:58 לפי שעון ישראל, 6 במאי 2023                      

שער 02

הפתוח לרעיונות 

שער כיוון העצמי

הנהג

פתיחות לרעיונות כבסיס העיקרי שדרכו נקבעת כל תשובה שהיא, שורש הפעולה. מחזיק אותנו באשליה של נפרדותנו. 

זווית ימינית של  הצטלבות הספינקס 2

ראש אל – מאיה

קו 3 – סבלנות    Patience
המורה שלעולם אינו מפסיק להיות תלמיד

מרומם: התמסרות לחיים של נכונות לקלוט רעיונות חדשים לצד הבגרות לקבל את העובדה שהתהליך לא ייגמר לעולם. כאשר מחוברים בקביעות לשער 14 דרך ערוץ הקצב, יתקבלו תגמולים עבור שירותים. ההבנה שהנכונות לקלוט רעיונות חדשים היא תהליך שנמשך במשך כל החיים.

מורד:  בשביל המהפכן סבלנות היא חיסרון. ידיעה גבוהה שאינה יכולה לחכות ודורשת להתבטא.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

23 Gate 24 < Gate 02 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הקצב, עיצוב של להיות מחזיק המפתחות, שמחבר את מרכז ה-G  (שער 20) עם מרכז הסאקרל (שער 14). שער 2 הוא חלק ממעגל האינדיבידואל (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

הידיעה הגבוהה של שער 2 מושרשת בכיוון של העצמי אל עבר אהבה ויופי דרך המונופול המגנטי, הנהג. הנהג מתמקד בתנועה שלנו בזמן דרך החלל, ומובנה אל תוך העיצוב שלנו כידיעה טבעית של כיוון פנימי שאינו מבוסס רק על מיקום גאוגרפי. את הכיוון הזה איננו יכולים לשנות באמצעות המיינד או כוח הרצון שלנו, ואם אחרים אינם הולכים לכיוון שלנו, ייתכן שדרכנו ייפרדו. שער 2 הוא כמו המפתח לרכב. הוא מתחיל את המנוע עבור הנהג.

המנוע והדלק להמשיך להתקדם בכיוון שלנו מגיע מתוך מרכז הסאקרל דרך שער 14. אנחנו אפילו עשויים למצוא את עצמנו מכוונים אנשים אחרים לכיוון המשאבים שהם צריכים כדי לתמוך במאמציהם היצירתיים, או כדי לגלות שעל ידי התיישרות פשוטה לכיוון שלנו אנו באופן אוטומטי מעצימים אחרים או מאשרים להם את הכיוון העצמי שלהם. אנו אנשי חזון שמספקים את התוכנית או את המבט הכללי לדרך חדשה קדימה, אבל אנחנו לא בהכרח צריכים לעשות את העבודה או לגרום לזה לקרות. אנחנו מסתכלים אל עבר שער 14 כדי למצוא בני ברית, שכן להם הכוח והמשאבים להביא את החזון שלנו לידי בשלות. 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות