שער 20 –  התבוננות/  קו 2 – הדוגמטי

נכנסנו לשער  20   קו 2  ב – 15:50  לפי שעון ישראל, 22 במאי 2023                      

שער 20

התבוננות

שער העכשיו  

הנני עכשיו 

מודעות עכשווית שהופכת הבנה לפעולה נכונה

זווית ימנית של הצטלבות הפניקס הישן 2

ראש אל – מאיה 

קו 2 –  הדוגמטי   THE DOGMATIST
הבנה מוגבלת ובמכוון מצומצמת

מרומם: 
המיגבלה דרך התכנסות אסתטית, אם האישי והאקסקלוסיבי פחות נגטיבי.  מודעות מוגבלת של העכשיו.

מורד:  הכוח להנהיג אחרים במורד שביל צר. המתנה להוביל אחרים במורד שביל צר דרך ביטוי של מנהיגות. 

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

16 Gate 8 < Gate 20 > Gate 

השער הזה הוא חלק מערוץ ההתעוררות, עיצוב של מחוייבות לעקרונות נעלים, המחבר את מרכז הגרון (שער 20) למרכז ה- G  (שער 10). שער 20 הוא חלק מערוץ האינטגרציה עם מילת המפתח "העצמה עצמית". שער זה הוא חלק מערוץ גל המוח, עיצוב של מודעות חודרת, שמחבר את מרכז הגרון (שער 20) למרכז הספלין (שער 57). שער 20 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה". השער הוא חלק מערוץ הכריזמה, עיצוב של מחשבות החייבות להפוך למעשים, המחבר את מרכז הגרון (שער 20) למרכז הסקרל (שער 34). שער 20 הוא חלק מערוץ האינטגרציה עם מילת המפתח "העצמה עצמית". 

שער 20 הוא שער אקזיסטנציאלי טהור ששומר אותנו ממוקדים בהווה ותומך ביכולתנו להישרד כעצמינו. כאשר ההבעה שלנו מתוזמנת נכון, המודעות תהפוך למילים או למעשים שיכולים להשפיע על אנשים מסביבנו. תדר האנרגיה הזאת חייב להיות עסוק כולו ברגע הזה. הוא יכול להעצים את המודעות ההישרדותית האינטואיטיבית של שער 57, לתת את קולו לתבניות ההתנהגותיות ולמחויבויות לעקרונות הנעלים יותר של שער 10, או שהוא יכול לבטא את הכוח הסקראלי של שער 34 באמצעות פעולה שמכוונת לתת צביון אישי. שער 20 מבטא את הטווח של להיות ברגע הזה בין "אני כאן עכשיו" ובין "אני יודע שאני עצמי פועל עכשיו", אבל הוא אינו מתחשב בעבר או בעתיד.  

כדי לשרוד ולהיות ערים ומודעים, עלינו להיות נוכחים במלואנו ברגע זה ולהיות עצמנו באופן אותנטי. אין כמעט זמן לבחון באופן מנטלי את מה שמבעבע מתוכנו או לשלוט בו, כך שמה שאנחנו אומרים או עושים נמצא שם פתאום גלוי לכולם, בכלל זה לנו עצמנו. למעשה פעמים רבות אנחנו רואים כשאיננו מסתכלים או שומעים כשאיננו מקשיבים. כך אנחנו מעצימים את הפוטנציאל לשינוי אבולוציוני שמתחבא בכל רגע ורגע של הקיום. כשאנחנו חיים על פי האסטרטגיה והסמכות שלנו, אנו מהווים דוגמה חיה. כשאנחנו פועלים מתוך הידיעה האינטואיטיבית וההישרדות האישית המשתנה, התנהגויות עם אהבה עצמית משפיעות על אחרים או מעצימות אותם.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות