שער 23 –  היפרדות //  קו 3 – אינדיבידואליות

נכנסים לשער  23   קו 3  ב – 01:02  לפי שעון ישראל, 12 במאי 2023                      

שער 23

היפרדות 

שער הטמיעה

הסרת חוסר הסובלנות

ההתעלמות ממוסר. המודעות וההבנה שמביאה לידי קבלת השונות. תובנה ייחודית שפותחת את הדלת לשינוי עמוק (מוטציה).

זווית ימנית של הצטלבות ההסבר 2

ראש אל – מאיה

קו 3אינדיבידואליות Individuality
ביטוי עצמאי שמטבעו איננו פוגע באחרים.

מרומם : חיוניות וכוח אישי שיכולים לעורר קנאה אבל לא איום. ביטוי אינדיבידואלי שמושך תשומת לב אבל לא איום.

מורד: מסתוריות אינדיבידואלית שמושכת חשד אקטיבי ואיום. המוזר (פריק). ביטוי אינדיבידואלי שמושך חשד ואיום.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

8  Gate 02< Gate 23> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ ההבניה, עיצוב של אינדיבידואליות (בין גאון לפריק), שמחבר את מרכז הגרון (שער 23) למרכז האז'נה (שער 43). שער 23 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".          

שער 23 הוא המקום שבו ההשראה כידיעה פנימית נהפכת סוף סוף לשפה. הניהיליזם המוסרי שלו, קבלת השונות והיכולת לקצר חוסר סובלנות מנטלי פותחים את הדרך לשינוי שיתבסס בעולם. ביטוי דרך שער הטמיעה מאתחל אותנו לצורות חשיבה חדשות. הקול הייחודי של שער 23 יכול בסופו של דבר לומר "אני יודע". מה שאנחנו יודעים או לא יודעים יתפוס תמיד את תשומת ליבם של אחרים, אבל גם יכול לשמור אותנו בחוץ, מסתכלים פנימה. תובנות שעשויות להיות אחרות ולהביא לידי שינוי דורשות מאיתנו לתקשר את המהות שלהן באופן ברור. אם לפרספקטיבה הייחודית שלנו באמת אמור להיות ערך לאחרים, עלינו לחכות לזמן הנכון ולדבר ולהסביר זאת בדרך פשוטה ומובנת. אם לא נחכה, יסתכלו עלינו כעל מוזרים.

חשוב גם שנדבר רק על דברים שאנחנו באמת יודעים. במשך הזמן אחרים יכירו בגאונות שלנו, ונזכה להערכתם. בלי שער 43 של ההמשגה, ייתכן שנחווה חרדה מנטלית כשנבין שאיננו יודעים בדיוק מה אנחנו יודעים ובכך נשאיר מקום לאי-הבנות ולפיטורין.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות