שער 12- חוסר תנועה //  קו 3- וידוי

אנו נכנסים לשער 12  קו 3   ב-  03:29  לפי שעון ישראל ב- 16 ביוני 2023                     

שער 12

חוסר תנועה

שער הזהירות

שחרור מודעות ברוח הנכונה

האיכות של הריסון ,חשיבותה של המדיטציה וחוסר התנועה בהתמודדות מול פיתויים.כוחה של מוטציה (שינוי מקיף) קולקטיבי זהו הסוד המיסטי של חוסר התנועה בשער זה

זוית ימנית של הצטלבות עדן 2 

ראש-אל – לקשמי

קו 3 – וידוי   CONFESSION
תהליך בחינה עצמית 

מרומם:  הכרה בליקויים וניקוי יהירות בלתי מוצדקת. ביטוי ליקויים באינטראקציה חברתית שמובילה לניתוח עצמי וזהירות.

מורד:  שנאה עצמית מסולפת ולעתים מוגזמת ליקויים באינטראקציה חברתית שמובילים להבעה של שנאה עצמית.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

15 Gate 45 < Gate 12 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הפתיחות, הדיזיין של היצור החברתי, והוא מחבר את מרכז הגרון (שער 12) עם הסולר פלקסוס (שער 22). שער 12 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה)  כשמילת המפתח היא העצמה.

בשער 12 הקול האינדיבידואלי, שמשתנה בהתאם למצב הרוח ומבוטא בהטעמה, מרוסן על ידי זהירות טבעית. זהירות זו משאירה אותנו דוממים עד שמצב הרוח שלנו אומר לנו שבאמת יש לנו מה לומר וכן דרך מיוחדת ומאפשרת שינוי לומר זאת. התדר הקולי או הטון של קולנו נשמע חזק יותר מהמילים שבחרנו.

 

חוסר תנועה או הרהור בתפישה או ברגש עד שמצב הרוח שלנו מאפשר לנו להביע אותם באופן יצירתי למשל באמצעות שירה או מוסיקה, נותן למסר שלנו זמן להבשיל.  אלה שנושאים את השער הזה משפיעים ביותר על אחרים כזרים חשובים ; כמו שחקן, הם מתרגמים ומביעים ביצירתיות את השמחה והכאב של לחיות ולאהוב, ואז נסוגים. כשאיננו במצב הרוח המתאים, יש סיכוי שהקהל שלנו לא ישמע את מה שאנחנו רוצים שישמע, או לא יחוה את השינוי או את ההשראה שהאינטראקציה איתנו יכולה להביא. תזמון ללא רבב ממקסם את פוטנציאל ההשפעה האפשרית על נורמות חברתיות/תרבותיות ועל הדרך שבה אנחנו מתנהלים זה עם זה בעולם. אנחנו יודעים איך לבטא את עצמנו, אבל בלי שער 22 אנחנו לא תמיד יכולים להבהיר מה אנחנו מרגישים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW  מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות