שער 15- ענווה//  קו 3- התנפחות האגו

אנו נכנסים לשער 15  קו 3   ב-  00:59  לפי שעון ישראל ב- 22 ביוני 2023                     

שער 15

ענווה

שער הקיצוניות

אהבת האנושות

איכות ההתנהגות שמביעה את שיווי המשקל בין קיצוניויות.
הקיצוניויות האפשריות מתבטאות בקצב החיים. זה שער ההילה.

זוית ימנית של הצטלבות מיכל האהבה 2

ראש-אל – לקשמי

קו 3 –  התנפחות האגו   Ego inflation
הסיכון שהענווה, ברגע שתזוהה, תהרוס את עצמה. 

מרומם: במקום שבו הענווה באופן אחר מאולצת כאן ההכרה בה מגבירה אותה והיא מתקיימת כאסטרטגיה יעילה. הקיצוניות של העצמי כאסטרטגיה לשלוט על הזרם. 

מורד:  מנטליות של "אמרתי לך". היכולת של העצמי להצביע על הקיצוניות של אחרים.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

52 Gate 12 < Gate 15 > Gate 

השער הוא חלק מערוץ הקצב. עיצוב של להיות בזרימה, המחבר את מרכז ה-G (שער 15) למרכז הסקרל (שער 5). שער 15 הוא חלק של המעגל הקולקטיבי של הבנה (לוגיקה) עם מילת המפתח "שיתוף". 

שער 15 הוא אהבת האנושות. יש לו את היכולת לקבל את כל הטווח הרחב של ההתנהגות האנושית ולמצוא לו מקום בחברה. החוסר בתבנית קבועה מבטיח שכל אחד מאיתנו יכול לתרום למגוון האופנים שבהם האהבה מתקיימת בעולם. אהבה בשער 15 אינה עוסקת באיך אנחנו מתקשרים עם אחרים, אלא יותר באיך אנחנו משליכים אהבה טרנספרסונלית למגוון האנושי, אל תוך העולם. אהבה זו מתחילה באהבת הקיצוניות של הקצב שלנו; למשל לישון עשר שעות בלילה אחד ושעתיים בלילה שלאחר מכן. אלה שנושאים את השער הזה מסוגלים לקבל ללא שיפוט קיצוניות של אחרים, וכך מכניסים שונות אל תוך זרם החיים. המגנטיות של ההילה של אנשים אלה מוגברת, ומושכת אליהם אנשים והכרה שלנו במגוון. 

כאשר הסמכות שלנו היא שמדריכה אותנו, שער 15 מגביר את פוטנציאל ההשפעה שלנו על איך קצב קיצוני או תבניות קיצוניות נעשות "צנועות", מתאזנות ונטמעות בקולקטיב.  על ידי הבנה וקבלה של השונות והקצבים המנוגדים, שהם חלק מהאנושות, אנו מאמצים לגמרי ומקדמים למען כולנו את המשמעות של להיות אנושיים. ללא המשמעת והקצב הקבוע של שער 5, אנו עשויים למצוא שבשל הקצבים המשתנים שלנו אנו מאבדים את המיקוד הנחוץ לנו כדי להשיג מיומנות בתחומים מסוימים של חיינו. 

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות