שער 35 –  התקדמות /  קו 3 – שיתוף פעולה

נכנסים לשער  35   קו 3 ב – 09:02  לפי שעון ישראל,  4 ביוני 2023                     

שער 35

התקדמות 

שער השינוי 

הסוד הוא 'ללא ציפיות' 

בעיקרון קידמה לא יכולה להתקיים בתוך ריק ותלויה באינטראקציה. החיים הם מעגל מתמיד של חוויות שיש בהן התחלה, אמצע וסוף.

זווית ימנית של הצטלבות התודעה 2

ראש אל – לאקשמי

קו 3 –  שיתוף פעולה  COLLABORATION
השלם גדול מסך כל חלקיו

מרומם:   עידוד מיטיב לאחרים שמרחיב התקדמות אישית ושיתופית. היכולת להביא שינוי מתקדם לחיים של אחרים.

מורד:  הצורך להיות המרכז שמתעלם מחשיבותם של אחרים.  הצורך להיות המרכז לשם ההתקדמות.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

45 Gate 16 < Gate 35 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ המעבר. עיצוב של אנשי אשכולות מוכשרים שלא בהכרח נוטים להתמחות בכישרון אחד, שער זה מקשר את מרכז הגרון  (שער 35) למרכז מקלעת השמש (שער 36).  שער 35 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבית (מופשטת) שנושא את עיקרון השיתוף.

את שער 35 מניעות סקרנות חסרת מנוח וציפיות גבוהות לבחון אופקים חדשים למען חדוות העשייה, אבל לא רק. הקול של שער 35 אומר: "אני מרגיש", ומה שהוא בדרך כלל מרגיש זה תשוקה לשינוי. זה הקול של החוויה הלא-אישית, זו שמבוססת על יחסים. מה שמדרבן אותנו איננו מודעות, אלא הרעב לרגש  עמוק  שהוא תוצאה של הגל הרגשי. כמו רעב, גם תשוקה וסקרנות אפשר לספק רק באופן זמני. אנחנו ממוקדים באיסוף חוויות כדי ללמוד מהן, יותר מאשר לחזור עליהן ולהתמחות בהן. מיומנות מתבטאת כחוכמה ובאה לידי ביטוי במתן עצות. 

הזיכרונות שלנו יכולים להיות מספקים יותר מהחוויה עצמה. הרצון שלנו לחוויות חדשות, והצורך לראות מה או מי נמצא מעבר ההר, יכול לשמור אותנו בריאים ודרוכים. כאשר אנחנו נכנסים נכון לתוך החוויה, למען עצמה, ונשארים מתבוננים אובייקטיביים, לשיתוף הבהיר שלנו יש את הפוטנציאל לשנות את האנושות. לעתים קרובות מחפשי החוויות אינם מפנים זמן כדי לשקול את ההשלכות של פעולותיהם, ובלי שער 36 אנחנו נוטים לחפש חיפזון רגשי בתקווה להימלט מהכאב של השעמום כשאין חוויה חדשה שאפשר לצלול לתוכה.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות