שער 45 –  איסוף /  קו 5 – מנהיגות

נכנסים לשער  45   קו 5  ב – 05:14  לפי שעון ישראל,  12 ביוני 2023                     

שער 45

איסוף

שער האוסף

השליט

ההימשכות הטבעית ולרוב מיטיבה של כוחות דומים. נדיבות היא המפתח להרמוניה בחברה.

זווית שמאלית של הצטלבות העימות 

ראש אל – לאקשמי

קו  5 –  מנהיגות    LEADERSHIP 
לכל מפגש צריך להיות מרכז ופוקוס

מרומם:   התבונה האינטואיטיבית והכישרון הטבעי לחדשנות שמגבירים את מאמצי הקבוצה ומבטיחים את המשכיותה באמצעות הערכה למרכז. הכישרון הטבעי לביטוי מנהיגות במישור החומרי.       

מורד:  התחושה לפעולה נכונה המנסה לקבל הערכה שעדין לא הגיעה בזכות. הדחף למנהיגות שייתכן ועדיין לא נתקבלה בזכות.

 

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

12 Gate 35 < Gate 45 > Gate 

שער זה הוא חלק של ערוץ קו הכסף, עיצוב של חומרנות המחבר את מרכז הגרון (שער 45) למרכז האגו/לב (שער 21).שער 45 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח תמיכה".

שער 45 הוא שער השליטה. זה השער של האדון/הגברת או המלך/מלכה. זה קולו היחיד של השבט, "יש לי", וזה שער רכושני עמוק של ביטוי ופעולה. שער האיסוף קיים כדי להגן על המשאבים החומריים של השבט. אנחנו המדריכים והסמכות הטבעית של השבט; עם זאת אנחנו לא ממש כאן כדי לעבוד. כאשר "מה שיש לנו" משמש את אלה שאנחנו מגינים עליהם, הממלכה שלנו שלווה. אנחנו יכולים לאסוף אנשים יחד כדי לבטא את מה שהשבט צריך על מנת להרחיב את הקהילה ולהביא הרמוניה לאלה שסביבנו, אף על פי ששער 21 הוא שמנהל בפועל את עסקי השבט . אנו הבעלים של האדמות, אך צריכים להרשות לשער 21 לצוד בהן בעודנו דורשים לקבל את נתח הבשר הטוב ביותר בעסקה. כאשר אנו מנסים לומר לשער 21 כיצד לנהל את הממלכה שלנו, או כאשר שער 21 מנסה לקבל את נתח הבשר הטוב לעצמו – יש מתח.

לכל שער יש את התפקיד ואת המטרה הייחודיים בתוך השבט, והוא פועל באופן מיטבי כשהוא במקומו. אפילו כששער 21 נמצא בדזיין שלנו, הוא יפעל בשבילנו באופן הטוב ביותר אם נמצא עוד שער 21 שינהל את הממלכה או את העסק שלנו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות