שער 52 – ללא תזוזה (הר) //  קו 5- הסבר

נכנסנו לשער 52  קו 5  בסביבות  21:36  לפי שעון ישראל ב- 29 ביוני  2023                     

שער 52

ללא תזוזה (הר)

שער חוסר התזוזה

אנרגיה מנותבת וממוקדת

חוסר פעולה זמני שלקח על עצמו  למטרת הערכה. רווחי ריכוז שמתקבלים מחוסר תזוזה ומהתכנסות. אנרגיה שהיא פסיבית יותר משהיא אקטיבית.

זוית שמאלית של הצטלבות דרישות 

ראש-אל – פרבאטי

קו 5- הסבר Explanation
בזמנים של חוסר תנועה היכולת החשובה לעיתים קרובות, להסביר את המצב של העצמי

מרומם:  ההצהרה התמציתית אך המדויקת ביותר. כאשר חוסר תנועה ומיקוד יכולים להוביל לפרטים.

מורד: מורכבות שאופייה האניגמטי בדרך כלל אינו מובן בנסיבות בלתי צפויות. המקום שבו יותר מדי חוסר תנועה עלול להביא לידי אובדן מיקוד ולא לפרטים.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

39 Gate 15 < Gate 52 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הריכוז, עיצוב של נחישות, המקשר את השורש (שער 52) למרכז הסאקרל (שער 9). שער 52 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבי (לוגי) עם מילת המפתח שיתוף.

שער 52 הוא אנרגיה תחת לחץ שמתמקדת בהערכה, כוח הגלם לריכוז. בקשר הזה יש לחץ פסיבי ממרכז השורש שפונה לכיוון שער 9 כמוצא. ברגע ששער 52 מוצא משהו שהוא מזדהה עימו עמוקות, משהו בעל ערך שראוי לנתב אליו את האנרגיה, המתח בין הלחץ של מרכז השורש להמשיך לנוע קדימה, ובין הכוח של שער 52 שעוזר לנו לשבת בדממה ולהתרכז – מתאזן. עם זאת, לפני שמגיעים לאיזון הזה אנו יכולים למצוא את עצמנו מיטלטלים בין חוסר מנוחה לדיכאון, קופצים מדבר אחד לאחר, ולא מסוגלים למצוא את המשמעת העצמית לחזור ולהתכנס לתוך הדממה שלנו ולהתרכז.

בשער 52 אין מוצא פיזי שיכול להוביל את המתח הפסיבי הזה שבתוכנו או להקל עליו, אלא ההתמקדות בו. ללא שער 9 קשה לדעת באיזו פעילות או באילו פרטים להתמקד.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות