שער 33  – נסיגה  // קו  5 – תזמון

נכנסנו לשער 33 קו 5 בסביבות 05:45  לפי שעון ישראל,  4 באוגוסט, 2023                    

שער 33

נסיגה

שער הפרטיות 

התגלות הסודות 

 

נסיגה פעילה והפיכה של עמדה חלשה לחוזק. החוכמה והחוויה משותפות באמצעות קול הזיכרון.

זוית שמאלית של הצטלבות העידון

ראש-אל – מאאט

קו 5 תזמון Timing

מרומם: היכולת לשמור על הכוונות האישיות נסתרות עד הרגע המתאים ביותר חשובה כמו התזמון עצמו. היכולת לשמור על כוונותיו של אדם בסוד.

מורד: הנטייה לרצות שאחרים ישתתפו בבחירת העיתוי, שעשויה להביא לידי בלבול. ללא תחושת תזמון האפשרות לאחרים להיכנס בטרם עת בסוד העניינים יוצרת בלבול.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

07 Gate 31< Gate 33> Gate 

זה הוא חלק מערוץ הבן החוזר (הפרודיגל), העיצוב של העֵד, המקשר בין מרכז הגרון (שער 33) למרכז הג'י, הלב הגבוה (שער 13). שער 33 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבית (מופשט) עם מילת המפתח של שיתוף.

שער 33 מסמן את סיום המחזור, ובכל סיום מובנה רגע של שתיקה שמטרתו לאפשר לקחת בחשבון את כל ההיבטים של החוויה.  מכאן הצורך שלנו להיות לבד. הנסיגה מתעוררת בנו ברגע אי-הוודאות שבין החוויה שהושלמה לחוויה חדשה, והפסקה זו מאפשרת לנו להרהר  במה עלינו לקדם. זמן שאנחנו מחדשים את כוחנו. ברגעי השקט של ההתבוננות יעלו על פני השטח שיעורים חשובים ביותר, המאוחסנים במעמקי הזיכרון הקולקטיבי (שער 13).

בשער 33 מצטרף לצורך שלנו בפרטיות קולו של הקולקטיב האומר  "אני זוכר". זה גם בטבע שלנו לשתף את השיעורים שנלמדו מהניסיון ולחשוף את האמיתות שלהם. החוויה יכולה להיות שלנו, של מישהו אחר או אפילו של קבוצת אנשים; התהליך זהה. כשיגיע הזמן המתאים, נתבקש לחלוק את החוכמה שלנו, וזו תהפוך להיות חלק מהקהילה הגדולה יותר ומהתודעה המתפתחת של האנושות. בדומה לבן החוזר (כארכיטיפ), גם אנחנו מתבגרים במהלך חיינו, ותחום השפעתנו מתרחב ככל שאנחנו עוברים ממעגל חוויות אחד למשנהו. ללא שער 13 ייתכן שלא נחוש מתי הזמן הנכון לשתף את השיעורים שלמדנו.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות