שער 39 – חסימה //  קו 1 – התנתקות

נכנסים לשער 39  קו 1 בסביבות  20:20  לפי שעון ישראל ב- 1 ביולי 2023                     

שער 39

חסימה

שער הפרובוקציה

המסע לקראת הרוח 

ערכה של חסימה לעוררות של ניתוח, בחינה והערכה מחדש. עוררות מביאה לידי ביטוי את הרוח של מודעות רגשית

זוית ימנית של הצטלבות המתח 2

ראש-אל – פרבאטי

קו 1      התנתקות Disengagement

מרומם:  הנחישות לסגת כשאנו ניצבים בפני מכשולים אבל רק באופן זמני. האנרגיה לעורר על ידי הסירוב להתמודד עם מכשולים.

מורד:    התנתקות שמלווה בהתלבטות כגון מתי לעורר עניין מחדש. הסירוב להתמודד עם מכשולים בלי היכולת לדעת מתי למשוך תשומת לב. גם ההתלבטות היא פרובוקציה.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

53 Gate 52 < Gate 39 > Gate 

השער הוא חלק של ערוץ הרגשנות, דזיין של מצב רוח. מקשר את מרכז השורש (שער 39 למרכז מקלעת השמש (שער 55). שער 39 הוא חלק של המעגל האינדיבידואלי (הידיעה) עם מילת המפתח של העצמה.

שער 39, מתודלק על ידי מרכז השורש, הוא הלחץ לעורר את המודעות הרגשית המתפתחת של הרוח שתגלה את עצמה. מודעות רגשית היא המטרה של האנושות, אבל האינדיבידואל הוא שמאתגר – דרך שער 39 – את פוטנציאל השינוי שמצוי בתוך שער 55 כדי לשחרר את תודעת הרוח של מרכז הסולר פלקסוס. לנו יש את האנרגיה להתמיד דרך מצבי הרוח שלנו להתחבר אל, כדי להגיע למודעות רוחנית. העוררות שלנו חושפת למי יש נשמה שנכונה לנו. אם אנחנו רק מרגיזים אותם, הם לא נכונים לנו. אנשים עלולים להגיב בשליליות לעוררות שאנחנו מציעים, אבל זו המתנה הייחודית שלנו, גם אם אולי נצטרך לפתח עור של פיל כדי לחיות עימה.

עוררות (פרובוקציה) היא גם הדרך שבה אנו מתקשרים עם הרגשות שלנו ומעבדים אותם. אם אנחנו במצב רוח רע, אנחנו נפיק אומללות מאחרים. לוקח זמן ללמוד את מי אפשר לעורר בהצלחה ואת מי לא, ואנחנו יכולים להשפיע על הקולקטיב או על השבט ולשחרר מוטציה אמיתית רק כשאנחנו עצמנו במצב הרוח הנכון. זה מה שהופך מוטציה למידבקת ומניע את הפוטנציאל למודעות דרך הטוטליות. שער 39 הוא אחד משלושת השערים של החירשות, שמשמעותו שאיננו מעוצבים להיות מושפעים בקלות. ללא יכולתו של שער 55 לשחרר רגשות, הלחץ של מרכז השורש יכול לעורר אותנו להפריז, כמו שימוש בסמים או הפרעות אכילה. במסענו לקראת הרוח נדרשת מאיתנו סבלנות לעצמנו ולרגשותינו. ​

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות