שער 53 – התפתחות  // קו 5 – עמידה על זכות

נכנס לשער 53 קו 5   בסביבות  17:00   לפי שעון ישראל ב-11 ביולי 2023                     

שער 53

התפתחות

שער ההתחלות

מעבר ושינוי

התפתחות כהתקדמות מובנית שהיא גם נאמנה וגם מתמשכת. העוצמה להתחיל משהו ברגע אחד תיעלם ברגע הבא . לחכות לבהירות.             

זווית שמאלית של הצטלבות המחזורים

ראש-אל – פרבאטי

קו 5      עמידה על זכות Assertion

מרומם: ההכרה הבסיסית והנפוצה לעיתים קרובות בערכי ההתפתחות המהותיים, שגם בתקופות של בידוד לאדם יש את האסרטיביות הנחוצה לו לשמור על כיוון. הכוח הוא לשמר את התמיכה גם מאלה שבבסיסו של דבר מתנגדים. הלחץ להכיר בערך של ההתפתחות ובאנרגיה של ההתחלות ללא קשר לנסיבות.

מורד:    אסרטיביות יתר, שאינה מיושמת לשמירה על התמיכה מול התנגדות ובידוד, עלולה לחזק למעשה את הכוחות המנוגדים על ידי גישה בעייתית. המקום שבו האנרגיה להתחלה מושכת את עצם הכוחות שיכולים לבטל אותה.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

62 Gate 39 < Gate 53 > Gate 

השער הוא חלק מערוץ ההבשלה, דיזיין של התפתחות מאוזנת, שמחבר את מרכז השורש (שער 53) למרכז הסקראל (שער 42). שער 53 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבי המופשט עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 53 הוא הלחץ להתחיל את התהליך המעגלי של הבשלה, התבגרות, רצף של התפתחות מהתפיסה או ההתעברות ועד הסיום. זו אנרגיית פורמט, תבניתית, שמיוחסת לכל צורות החיים וכן למערכות יחסים, לרעיונות, לפרויקטים, למגמות, ואפילו למעגלי חיים של מדינות ותרבויות. אנו נושאים את הדלק שדרוש להתחלה של משהו חדש. אם ניתן לעצמנו את הזמן להחליט נכון במה להשקיע את האנרגיה שלנו, נתחיל את המעגל שזמנו הגיע, ונוכל לראות אותו פורח ומבשיל ומשאיר את הזרעים שלו לעתיד. תפקידנו לספק את הדחף לאתחל את המחזור. עקבו אחרי האסטרטגיה והסמכות כדי להימנע מהתחלות של מערכות יחסים או פרויקטים שאנו לא בנויים להם או שלא מעוניינים לסיימם בעצמנו, או שאיננו יכולים להעביר למישהו שיכול להביא את הדברים שהתחלנו לידי סיום.

אם ההתחלות שלנו נתקלות בקביעות בהתנגדות או שהן נעצרות לפני שהן מבשילות, האכזבה שלנו יכולה להתגלגל לכדי דיכאון. אם אנחנו מתחייבים להתחיל משהו באופן נכון, אנו לא מחויבים לסיים אותו בעצמנו. נגלה שאנחנו יכולים לשחרר את הלחץ, לקחת את מה שלמדנו מהניסיון, וליהנות לחלוק את החוכמה הזאת עם אחרים. ללא שער 42 אנחנו לא מיועדים לסיים את כל מה שהתחלנו, אבל אנחנו עלולים להיות מתוסכלים מהמחשבה שאנחנו חייבים לעשות זאת.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות