שער 56- הנווד  // קו 3 – ניכור

נכנס לשער 56 קו 3  בסביבות 12:00 לפי שעון ישראל ב-20 ביולי 2023                     

שער 56

הנווד

שער הסטימולציה

מספר הסיפורים

יציבות באמצעות תנועה. הנצחת המשכיות באמצעות קישור של פעילות לטווח הקצר. הרעיון לעולם אינו פתרון, אלא תמיד מסע.

זוית ימנית של הצטלבות החוקים 2

ראש-אל – מאאט

קו 3  ניכור Alienation
סיפוק נחוש של צורכי העצמי

מרומם:  רצון ואנוכיות שלעתים קרובות מתגלים כשתלטניים ומבטיחים המשך ניכור. כאן, זה מתקבל הודות לחיוניות המהותית של השמש. הדחף לשלוט ולהיות המוקד של הביטוי.

מורד: אסתטיקה הפוכה שמעליבה אחרים, מבטיחה ניכור ומונעת תמיכה. הדחף לשלוט בביטוי על חשבון ההמרצה.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

31 Gate 62 < Gate 56 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הסקרנות, העיצוב של המחפש, המקשר בין מרכז הגרון (שער 56) למרכז האג'נה (שער 11). שער 56 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבית (מופשט) עם מפתח השיתוף.

שער 56 הוא המקום שבו רעיונות מתכנסים, והמקום שבו נזכרים בזיכרון חזותי ומספרים אותו באופן מילולי. זה שער ההיסטוריון המזדמן. קולו של המספר והפילוסוף הוא שאומר "אני מאמין". רעיון אינו פתרון או קריאה לפעולה, אלא מסע לאורך זמן שנועד לעורר את היווצרות האידיאלים והאמונות שלנו. המוח שלנו מתרגם את החוויה האנושית לשפה. ברגע שרעיון בא לידי ביטוי בעל פה, התהליך הושלם. הבחירה אילו רעיונות ואילו חוויות חדשות נבקש לחקור מושפעת מרגשותינו, וזיכרונותינו או הסיפורים עליהם הם סובייקטיביים ובררניים.

מה שאנו מלמדים על החיים יכלול כמה עובדות, אך השיעורים הייחודיים יהיו בעקבות פרשנות שלנו את החוויה בתוספת גוון רגשי. הסיפורים שלנו מוסיפים חוטים צבעוניים לשטיח הקיר המתרחב של התקדמות האנושות. ללא שער 11 אנחנו בדרך כלל מחפשים מקורות חדשים לגירוי ורעיונות חדשים לסיפורים שנספר.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות