שער 62 – יתרונו של הקטן  // קו 4 – פרישות

נכנסים לשער 62 קו 4  בסביבות  14:14  לפי שעון ישראל ב-16 ביולי 2023                     

שער 62

יתרונו של הקטן 

 

שער הפרטים

 הגשמה דרך פרטים

זהירות, סבלנות ופרטים מייצרים מצוינות מתוך מגבלה. קביעת השמות היא היסוד של המאיה מטרתה לשתף את החוויה האנושית.

זוית ימנית של הצטלבות המאיה 2, עמדת סמיכות של הצטלבות הפרטים 

ראש-אל – מאאט

קו 4  פרישות  Asceticism

מרומם: הפרישה המושלמת ברדיפה אחר הרמוניה ופשטות, מקום שאין בו סכנות מבחוץ ויש זמן לחפש בפרוטרוט משמעות פנימית. פרט שאפשר לבטא אותו רק לאחר תקופות של בידוד והתבוננות.

מורד: הדחף לנקוט פעולות נגד ערכים מבוססים שכאשר הוא מוגבל בשל הנסיבות, מביא לידי פרישה שמחכה להזדמנות. במקום שבו הפרט מאורגן, בידוד כאסטרטגיה ממתין להזדמנות הנכונה להתבטא.

רבע התרבות, ממלכת דובהה
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות הצורה 
נושא מיסטי:  מרחם לחדר 

56 Gate 53 < Gate 62 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הקבלה, עיצוב של ישות ארגונית, המחבר את מרכז הגרון (שער 62) עם האג'נה (שער 17). שער 62 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבית (לוגיקה) עם נקודת המפתח של שיתוף.

שער 62 אומר "אני חושב". הוא נועד לתת שם לדפוס חזותי ולהפוך אותו למוחשי ולתקשורתי. הוא בוחר ומארגן פרטים כעובדות במטרה להבין ולהסביר טוב יותר מושגים או מצבים מורכבים. כששער 62 מחובר ליכולת של שער 17 לבנות את הרעיון, הפרטים התומכים שלו הופכים את המושגים האלה למוחשיים, למשמעותיים ולמובנים, כך שבמשך הזמן אפשר לחזור עליהם ולבחון אותם. ההבנה היא המתנה של ההיגיון – ושלנו. כאשר אנו עוסקים במצבים מסובכים בעזרת פרטים שהם ברורים, הולמים ומסודרים היטב, דעותינו מגבירות את הבנתנו את העולם.

כשאנחנו מחכים שיבקשו מאיתנו לדבר, אנחנו מגבירים את הפתיחות הפוטנציאלית של הקולקטיב לדברים שאנו חולקים ונמנעים מהמבוכה שבפליטה כפייתית של עובדות ופרטים שאינם רצויים, אינם נחוצים ועלולים לטשטש את ההבנה של בני האדם. איכות הדעה שלנו תלויה תמיד בתפיסה שלנו את העובדות, אבל העובדות אינן שוות. כדאי לזכור שגם אם כל העובדות והפרטים בידינו, בלי שער 17 לא נוכל בהכרח להכניס אותם להקשר המבני הנכון כדי לבטא אותם ברגע המתאים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות