שער 04 – שטות נעורים // קו 1 – הנאה

נכנסנו לשער 04 קו 1 בסביבות 01:49  לפי שעון ישראל, ב- 12 באוגוסט, 2023                     

שער   04

שטות נעורים 

שער הניסוח (Formulization)

ההיגיון מגן עלינו מפני חוסר המזל

 

האנרגיה להקסים ולהצליח למרות בורות. חופש מגמול. תשובה, נוסחה, היא רק פוטנציאל.

 

זוית ימנית של הצטלבות ההסבר 3

ראש-אל  – ת'ות'  THOTH

קו 1 הנאה  Pleasure
הנאה אולטימטיבית אינה ניתנת להשגה ללא עיתוי מושלם.

מרומם:  האינסטינקט לדעת מהם הרגע והנסיבות הנכונים שבהם מתוגמלים על הנאה ולא נענשים. הפוטנציאל לזהות שיש עיתוי טבעי לתהליך ההבנה.

מורד:  עיתוי אינו תוצר של משמעת. משמעת עצמית מוגזמת מביאה לידי פגיעה בהנאה . הפוטנציאל לזהות את העיתוי אבל הדחף לאלץ אותו.  

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

29 Gate 07< Gate 04> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ ההיגיון, עיצוב של הקלה מנטלית מעורבת בספק, והוא מחבר את מרכז האג'נה (שער 4) למרכז הראש (שער 63). שער 4 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבית (היגיון) עם מילת המפתח של שיתוף.

שער 4 מחיל מודעות מנטלית על שאלות שיש בהן ספק בנוגע לעתיד; הוא מנסח את התשובות של ההיגיון. כל תשובה, כל נוסחה, היא רק פוטנציאל, ובסופו של דבר צריך לבחון ולהעריך אותה על בסיס של עובדות. המשמעות היא שתשובותינו עשויות להיות התשובות שאנשים מחפשים, או לא. אנו משתמשים באינטליגנציה המנטלית ובמודעות הנפשית שלנו כדי לשפוט את מה שנראה חשוד. עם זאת הלחץ של ספק או חשד יכול להימשך לנצח, ועלינו לסמוך על הסמכות שלנו שתנחה אותנו לשאלות הנכונות שבהן נוכל לרכז את האנרגיה שלנו בזמן שאנחנו מחכים לתזמון הנכון לחלוק את תשובותינו. בסופו של דבר את התשובות שאנחנו מנסחים יש ליישם על  שאלות שמגיעות מאנשים סביבנו. לעיתים רחוקות, אם בכלל, נוכל לנסח תשובות שיספקו פתרונות לשאלותינו שלנו על חיינו האישיים.

אם נבין ונקבל את האמת הזאת, נוכל להניח לתשובות לבוא וללכת בתודעתנו עד שיגיע הזמן המתאים והתשובה תעלה על פני השטח בתגובה לבקשה לשתף אותה למען אחרים.

אם אין לנו את שער 63, אנו עלולים להשקיע זמן רב בחיפוש אחר השאלה הבאה בעלת ההשראה שנוכל לענות עליה, ושתעזור לנו לפתור את חוסר ההיגיון ואת התוהו ובוהו שבנפש.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות