שער 07 – הצבא  // קו  2 – הדמוקרט

נכנסנו לשער 07 קו 2  בסביבות 04:26 לפי שעון ישראל,  7 באוגוסט, 2023                     

שער   07

הצבא

תפקיד העצמי באינטרקציה

המנהיג הנבחר

 

נקודת ההתכנסות. עיצוב של הצורך למנהיגות להנחות ולסדר את החברה. דפוסים מבוססים ומוכחים מובילים אותנו אל העתיד.

זוית ימנית של הצטלבות הספינקס 3

ראש-אל  – ת'ות'  THOTH

קו 2 הדמוקרט  The Democrat
היכולת להנהיג על ידי שירות של רצון הרוב.

מרומם:  יישום של עקרונות שהתקבלו באופן אוניברסלי. כאשר מחוברים דרך ערוץ האלפא לשער 31, שער ההשפעה, הפוטנציאל להשפעה נרחבת ומהפכנית על החברה. היכולת של העצמי להוביל כשהוא נבחר.

מורד:  אליטיזם והשפלה ע"י הדמוקרטים של הדמוקרטיה. היכולת של העצמי, כשהוא נבחר, להרגיש עליונות כלפי מי שבחרו בו.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

04 Gate 33< Gate 07> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ האלפא, לטוב או לרע . זה העיצוב של המנהיגות, המקשר בין מרכז G (שער 7) למרכז הגרון (שער 31). שער 7 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבית (לוגיקה) עם מילת המפתח של שיתוף.

השער השביעי מכוון אל העתיד, עם יכולת לראות מתי הכיוון העכשווי של החברה מצריך תיקון כדי להגיע לשם. זה שער הכיוון של ההיגיון, חלק מהצטלבות הזווית הימנית של הספינקס. מהות תרומתו לקולקטיב באה לידי ביטוי באמצעות כמה תפקידי מנהיגות ייעודיים: הסמכותי, הדמוקרט, האנרכיסט, המחוקק, הכללי והמנהל. תפקידים אלה גנטיים ומכניים, ובתוך הקולקטיב יש להם כוח התניה עצום. באמצעות תפקידנו, ובהבנתנו לאן פניה של האנושות מועדות, אנו משכנעים אחרים לעקוב אחרי הנהגתנו ומכאן משפיעים על האנשים בעמדות ההשפעה, בייחוד אלה עם שער 31.

מי שנושא שער זה עשוי להעריך או לשנות את הדפוס הקיים או את הכיוון המוטל בספק, או להיות הזרז ליצירתו של כיוון חדש. עמדת השפעה זו מתוארת ככוח שבבסיסו של כס המלוכה. במילים אחרות, ללא שער 31 אנו יכולים להיות מנהיגי ציבור, אבל לאו דווקא הדמות הציבורית שתשפיע ישירות על הקולקטיב.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות