שער 29 – התהום // קו 5 – להחטיא את המטרה על ידי מאמץ יתר

אנו נכנסים לשער 29 קו 5 בסביבות 19:50   לפי שעון ישראל, 21 באוגוסט, 2023                     

שער   29

התהום

שער ההתמדה

האנרגיה להתמיד למרות הנסיבות

 

העומק של העומק. להתמדה על אף הקשיים יש תגמול בלתי נמנע. התגליות אינן נמצאות במחויבות, אלא בתהליך.

 

זוית שמאלית של הצטלבות התעשייה 2 

ראש-אל  – ת'ות'  THOTH

קו 5     להחטיא את המטרה על ידי מאמץ יתר 
הנטייה לנגוס יותר ממה שאפשר ללעוס

מרומם:  השמש מרוממת, מקום שהדחף מקורו בעיצוב ולא באמביציה. הדחף הבלתי נשלט לומר "כן".

מורד: שאיפות  כושלות. אמירת כן, התפרסות יתר של המשאבים ואי-התמדה.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

59 Gate 04< Gate 29> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הגילוי, עיצוב של הצלחה במקום שאחרים נכשלו, והוא מחבר את מרכז הסקראל (שער 29) עם מרכז ה-G (שער 46).  שער 29 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבי (המופשט) עם מילת המפתח של "שיתוף". 

הפוטנציאל של שער 29 הוא אישור מתמשך של החיים. כשהתשובה היא "כן", יש מחויבות אנרגטית למשהו או למישהו חדש, ומחויבות זו תישמר עם כל גילוי שהמעגל יביא איתו. התמדה היא אפוא מעגלית, ומה שהתחייבנו לו ביום אחד ייתכן שלא יעורר התעניינות למחרת. כל התחייבות מדויקת שלנו תומכת בהבשלת הפוטנציאל המלא שלנו לגלות מי אנחנו ביחס לאחרים ולעולם. אלה שנושאים את השער הזה להוטים תמיד לומר "כן" ומוכנים תמיד לחייב את האנרגיה שלהם, ולכן מוטב להם לחכות עד שיהיה להם ברור לגמרי במה באמת נכון להם להשקיע את האנרגיה שלהם. 

התשובה הסקראלית שלנו היא מכנית, ואנחנו לא נדע לאן תיקח אותנו ההרפתקה או אילו נפלאות נמצא בדרך. שער 29 דבק במטרה אנרגטית אחת – להתקדם, אפילו כשהנסיבות קשות ומאתגרות, אבל רק אם המטרה מתואמת לגמרי עם ההחלטות שלנו. הביטוח היחיד שלנו הוא לשחרר את הציפיות ולסמוך על האסטרטגיה ועל הסמכות שלנו שידריכו אותנו לחוויות הנכונות. בלי שער 46 אנחנו מוכנים לעבוד, אבל לא בהכרח יודעים לקראת מה אנחנו עובדים. 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות