שער 40  השתחררות// קו 3 – צניעות 

נכנסנו לשער 40 קו 3 בסביבות  13:10   לפי שעון ישראל, 31 באוגוסט, 2023                     

שער   40

השתחררות

   שער הלבַדיות

כוחו של הרצון לספק

נקודת המעבר בין מאבק לשחרור. הישרדות הקהילה תלויה ברצון חזק ומתמשך.

 

זווית ימנית של הצטלבות התכנון 3 

ראש-אל  –  הרמוניה

קו 3    צניעות   Humility
השתחררות מחושבת שמונעת משיכה של תשומת לב מכוחות שליליים.

מרומם:   העדינות ליהנות מההשתחררות ללא הצורך להציגה לראווה. היכולת של האגו להימנע מכוחות שליליים גם אם פירושו של דבר להיות לבד.

מורד:  היהירות של האגו שדורשת תשומת לב ומקבלת אותה. היכולת של האגו לדרוש תשומת לב.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

64  Gate 59< Gate 40> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הקהילה , עיצוב של חלק המחפש שלם, והוא מחבר את מרכז האגו (שער 40) עם מרכז מקלעת השמש (שער 37). שער 40 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח תמיכה.

שער 40 הוא אחד משלושת שערי הלבַדיות (לצד השערים 12 ו-33), והוא נושא תחושה של להיות לבד אפילו כשמוקפים אנשים. לבדיות זו היא תחילתו של תהליך האינדיבידואציה. עלינו להפריד את עצמנו מהשבט. במהותה הלבדיות היא השאיפה שיש בנו לשלמות, שבאה לידי ביטוי – ושאחרים חווים – כעצמאות חזקה או כהתרחקות מתלות ההדדית איתם. זה היבט של כוח הרצון של האגו החיוני להישרדותה של הקהילה.

שער 40 הוא אהבת העבודה, וכשאנחנו מעורבים בעבודה שנכונה לנו, אנו שואבים סיפוק רב מהעברה של מה שהבטחנו לשבט שיעריך זאת. על העסקה של מערכת היחסים צריך לחזור ולדון לעיתים קרובות ולשמור עליה ברורה לחלוטין. אכן, אנחנו מוכנים לעבוד ולהפעיל את כוח הרצון של האגו שלנו למען משפחתנו או קהילתנו, אבל הם מקבלים את הגישה למשאבים שהרווחנו רק כשהם שומרים על חלקם בעסקה. עליהם לגלות הערכה ונאמנות למאמצינו, לתמוך בנו רגשית, להאכיל אותנו, לתת לנו זמן לנוח לבד ולדאוג לנו בעזרת המשאבים שאנו מספקים להם. ללא שער 37 אנו עשויים למצוא את עצמנו מחפשים ידידוּת וכן קהילה להציע לה את מה שהאגו שלנו רוצה לספק.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות