שער 18- עבודה על מה שהתקלקל  // קו  1 – שמרנות

נכנסנו לשער 18 קו 1  בסביבות  12:21  לפי שעון ישראל, 27 בספטמבר, 2023                     

שער   18

עבודה על מה שהתקלקל

שער התיקון 

למידה חיונית 

הדריכות והנחישות לקיים זכויות אדם בסיסיות ולהגן עליהן. חוסר שביעות רצון מניע את התהליך המתמשך של תיקון ושיפור.

זווית ימנית של הצטלבות השירות 3

ראש-אל  –  ישו 

קו 1 שמרנות   Conservatism
הקפדה על דפוסים מסורתיים למרות ו/על אף השינוי בנסיבות.

מרומם: שינוי הדרגתי כדי למנוע בסופו של דבר טלטלות. הפוטנציאל לתקן באמצעות שינוי הדרגתי של השיפוט.

מורד:  הפטריארך שקשיחותו מבטיחה הידרדרות. הפוטנציאל לסרב לתיקון.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

48 Gate 46 < Gate 18 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ השיפוט, עיצוב של אי-היכולת להגיע לסיפוק, המחבר את מרכז הטחול (שער 18) למרכז השורש (שער 58). שער 18 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי של הבנה (לוגי) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 18 נהנה לגלות, לנקוב בשם ולאתגר את הדרוש תיקון. כשאנו חווים אי-שביעות רצון ממשהו, יש סיכוי שהוא איבד מהחיוניות שלו. מתחת לאי-שביעות רצון הזאת יש דאגה עמוקה לזכויות אדם ולמה שישמור את החברה בריאה והרמונית. אלה שנושאים את השער הזה זכו במודעות ביקורתית שמכוונת אותם למקור של החולשה או חוסר השלמות, וממקדת את החשיבה שלהם בדרכים לתקן או לשנות או להחליף מקור זה. זו הדרך שלנו לנקות את מה שלא בריא או להחזיר את החיוניות לדבר שהושחת. את המתנה שלנו משפרות הבחנה חסרת משוא פנים והנעה לוגית לשכלל או לדייק את כושר הניתוח הביקורתי שלנו.

תוצר לוואי של התהליך הוא הכנסה של הבנה חדשה בעקבות הזיהוי מה זקוק לתיקון. שער 18 גם מייצג את הפחד מסמכות ואת האתגר בפני אותה סמכות.. כשער קולקטיבי שער 18 מעוצב להצביע מה דורש תיקון ברמה הקולקטיבית, אבל כשמשתמשים בו ברמה האישית הוא נוטה להתפוצץ בטרם עת.  בלי התמריץ לתיקון המשמח של שער 58, אי-שביעות הרצון שלנו עלולה להיהפך למקור תמידי של מציאת אשמים. זה נכון בעיקר כשהמודעות יקרת הערך והחיונית, איננה ממוקדת עוד ביעילות במצבים, בתבניות או במוסדות, אלא בעיקר בתכונות האישיות ובנקודות התורפה של האנשים.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות