שער  46  דחיפה כלפי מעלה // קו  5 – צעידה

נכנסנו לשער 46 קו 5  בסביבות  14:30  לפי שעון ישראל, 24 בספטמבר, 2023                     

שער   46

דחיפה כלפי מעלה

שער הנחישות של העצמי

הגוף הוא מקדש

 

מזל טוב שאולי נתפס כתוצאה של אקראיות, אבל נובע ממאמץ וממחויבות. לקבל את העובדה שנמצאים במקום הנכון זו רוחניות.

זווית שמאלית של הצטלבות הריפוי 2

ראש-אל  –  ישו 

קו 5 צעידה  Pacing

מרומם: שמירה על קצב תקין שבמעשיותו האינסטינקטיבית נמנע מסטייה רדיקלית מדפוסים מוצלחים. הנחישות להישאר בקצב שמביא להצלחה.

מורד:   דחייה לא רציונלית של דפוסים שהוכח שהם מוצלחים. הנחישות לומר לא לעצם הקצב שמביא להצלחה.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

18 Gate 6 < Gate 46 > Gate 

השער הוא חלק מערוץ הגילוי, העיצוב של הצלחה במקום שאחרים נכשלים, והוא מחבר את מרכז ה-G (שער 46) עם מרכז הסקראל (שער 29).  שער 46 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבי (מופשט)) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 46 ממוקד באיכות החיים שאנחנו חווים בגוף הפיזי. הוא מביע את האהבה לגוף ואת הכבוד החושי שלו כמקדש שבו אנחנו נמצאים תמיד במקום הנכון בזמן הנכון. אנחנו אלה שחיים את המזל הטוב ואת הגילוי של התגליות המקריות. השאלה אם נצליח או ניכשל תלויה בהחלטיות של האני הגבוה שלנו. זה תהליך מופשט של כניעה למעגל החוויות שיכול להגשים את הפוטנציאל שלנו או להביא לידי כאוס.

השיעורים שאנחנו לומדים והחוכמה שאנחנו משתפים עם אחרים מקורם בנחישות ובמסירות שלנו וכן בהיבלעות בחוויה בזמן שאנו חיים אותה. החוויה של טבע העצמי שלנו באינטראקציה עם אחרים היא תהליך רוחני עמוק, ואפשר להעריך אותה רק לאחר שהתהליך המחזורי הושלם. אם איננו יכולים להתחייב לטבע המעגלי של החיים, הגוף שלנו יתחיל להיכשל תחת הלחץ של משבר תמידי.  ללא שער 29 ייתכן שנזהה את התזמון הנכון, אבל לא תהיה לנו האנרגיה להתחיל את התהליך או את ההתמדה לסיים אותו.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות