שער 47  דיכוי // קו 4 – לחץ

נכנסנו לשער 47  קו 4  בסביבות 02:35  לפי שעון ישראל, 13 בספטמבר, 2023                     

שער   47

דיכוי

שער המימוש

לחכות לרגע התובנה

מצב מגביל ועוין בעקבות חולשה פנימית או כוח חיצוני או שניהם גם יחד. אי אפשר להיכנס  למאגר הדמויות בתקווה למצוא פתרון. 

 

זווית ימנית של שלטון  3,  עמדת סמיכות של הצטלבות הדיכוי

ראש-אל  –  הרמוניה

קו 4      לחץ  Repression
אילוץ של דיכוי חיצוני  

מרומם:   החוזק של הזהות שאפילו בזמן של דיכוי עוצמתי יכולה לשמר את המשאבים ובמובן מסוים להבטיח שישרדו למען האחרים. תחושת זהות שאפשר לקיימה למרות התניות חיצוניות. 

מורד:    כאשר האור של הירח נשדד, הוא אובד בחשכה; בקושי מצליח להזין את עצמו, שלא לדבר על האחרים. הזהות מוצפת בהתניות חיצוניות.     

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

6  Gate 64< Gate 47 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ ההפשטה, עיצוב של פעילות מנטלית ובהירות, המחבר את מרכז האג'נה (שער 47) עם מרכז הראש (שער 64). שער 47 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי הרגשי (מופשט) עם מילת המפתח "שיתוף". 

אם שער 64 הוא זה שזוכר את אוסף קטעי הסרטים הלא מאורגנים שעוברים בחייו של אדם, אז שער 47 הוא העורך, המנסה לחבר את כולם למקטע אחד של חוויה אנושית בעלת משמעות. התמונה המלאה לא תיראה מיד כשנתחיל למיין את אוסף התמונות, ואולי בהתחלה לא יהיה ברור באיזה קטע מצוי המפתח לתובנה המנטלית שתתברר לבסוף. בזמן שפרטים חדשים מופיעים, ייתכן שניטלטל בין תפישת האירוע בדרך כזאת או אחרת דרך עירוב של תובנות שיביאו אותנו לידי פירושים שונים.  

בתחילה אנו עשויים להרגיש שבמקום שהתהליך ייעשה קל יותר, קשה לנו יותר לארגן מחדש את הרצף המנטלי כך שיהיה בעל משמעות. אם נוכל לקחת צעד לאחור ולתת אמון, בסופו של דבר נוכל להתקדם  דרך רגע ה"אההה". הסוד הוא להימנע מהלחץ לפעול בתגובה לכל מסקנה שמגיעה אלינו,  ופשוט ליהנות ממגוון האפשרויות שנעות דרך המיינד האקטיבי שלנו, עד שאחת מהן תבלוט. במצב כזה נהיה מוכנים – כשנתבקש ויהיה נכון לנו – לשתף את התובנות שלנו עם אחרים.  בלי שער 64 אנו עלולים להלחיץ את עצמנו ולשכוח לחכות להתגלות שבאמת תביא את הפעילות המנטלית שלנו לידי עצירה זמנית.  

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות