שער 64  לפני סיום // קו 1 – תנאים  

אנו נכנסים לשער 64  קו 1  ב- 10:40  לפי שעון ישראל, 4 בספטמבר, 2023                     

שער   64

לפני סיום

   שער הבלבול 

פעילות מנטלית בלחץ

שינוי, כמו לידה, דורש כוח נחוש לעבור. להבין את העבר באמצעות התבוננות.

זווית ימנית של הצטלבות התודעה 3

ראש-אל  –  הרמוניה

קו 1     תנאים  Conditions

מרומם:  בחדירתה למרכז, ההבנה שמטפטפת את ההרמוניה הנחוצה כדי לשרוד חוסר סדר. בקרב הבלבול, הקושי למצוא את הנקודה.

מורד:  הפיתוי העוצמתי לזרז פעילות לנוכח מעבר צפוי. הדחף לפעול כשחושבים שמבינים את הבלבול.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

47  Gate 40< Gate 64> Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ ההפשטה, עיצוב של פעילות מנטלית ובהירות, שמחבר בין מרכז הראש (שער 64) ובין האג'נה (שער 47).  שער 64 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי רגשי (מופשט) עם מילת המפתח "שיתוף".

קבלה של הבלבול, המצב שהיה לפני שנוצר הסדר, היא חלק מהתהליך של שער 64 להבין את הזרימה התמידית של הנתונים שכל הזמן זורמים דרך התודעה. שער 64 הוא הלחץ שבבסיס זרימה זו, לא השער שפותר את הבלבול. התודעה שלנו מלאה רצפים של זיכרונות ותמונות מהעבר שאינם קשורים זה לזה וזקוקים לסינון ולמיון כדי שנוכל לתפוס מה באמת קרה. כדי שנהנה מהמצב המנטלי של הבלבול ולא נוצף ממנו, הרשו לקליפים של העבר שלנו פשוט לזרום דרך התודעה עד שהמסר של הסרט יתברר. כאשר הוא יתברר – שתפו אותו עם אחרים.

אם נלחיץ את התודעה שלנו כדי להבין את הנתונים בשיטה מסוימת, אנו עלולים להגביר את הבלבול שלנו ולעורר חרדה. דרוש כוח פנימי רב להניח לבלבול להיפתר בדרכו שלו ובזמן המתאים, ובכך לאפשר לשקט הנפשי שלנו לא להיפגע. כשהמצב מתבהר, עלול להיות מפתה להגיב בדרך כלשהי, אבל ה- אההה- האלה הם כדי לחלוק אותם, לא כדי לפעול על פיהם. בלי שער 47 אנו עלולים להתפתות לפתור את הבלבול לפני הזמן.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות