שער 28  יתרונו של הגדול  // קו 2 –  ללחוץ ידיים עם השטן

נכנסנו לשער 28 קו 2  בסביבות 21:27 לפי שעון ישראל, 26 באוקטובר, 2023                     

שער   28

יתרונו של הגדול 

השער של משחֵק המשחקים

האתגר הם החיים עצמם

הארעיות של כוח והשפעה. הפוטנציאל של האינטואיציה לדעת עכשיו אם שווה להילחם או אם לא.

 

זווית ימנית של הצטלבות הבלתי צפוי 3

ראש-אל  –  מינרווה

קו 2  ללחוץ ידיים עם השטן   Shaking hands with the devil
ברית תפלה

מרומם:  אמצעים, שאף שהם חסרי טעם, המטרה מצדיקה אותם. כשהמשחק נהפך למאבק, הקבלה האינטואיטיבית של כל ברית כדי לנצח.

מורד:  הדאגה שמקורה בהקרבת עקרונות נעלים כשאין ערובה להצלחה. הסיכון שבהקרבת עקרונות כשאין ערובה לניצחון.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

44 Gate  50 < Gate 28  > Gate 

שער הזה הוא חלק מערוץ המאבק, עיצוב של עקשנות, המחבר את מרכז הטחול (שער 28) עם מרכז השורש (שער 38). שער 28 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

הפחד העמוק ביותר של שער 28 הוא הפחד שהחיים יסתיימו לפני שנדע מה עושה אותם ראויים לחיותם או מה נותן להם משמעות. זו אנרגיה שממוקדת בעקשנות בהקשבה מודעת כדי לחוש באופן הטוב ביותר אילו סיכונים יאפשרו לנו להרגיש שאנו חיים, ויובילו אותנו למאבק שנותן משמעות לקיום. עם המודעות של הטחול שלנו שמתריעה בעקביות על סכנה, אנו מוכנים לקחת סיכונים שאחרים לא ייקחו, לשחק בחיים ובמוות. בסופו של דבר ניפגש בספונטניות ונתמודד עם פחדי המוות שלנו אחד אחד. לאלה שנושאים את השער הזה יש את האנרגיה הדרושה לכוון מחדש את הטבע השקוע בעצמו של אנשים עם ערוץ 57-20 על ידי כך שהם ממריצים אותם להפוך את הידיעה האינטואיטיבית שקיימת בהם נגישה להם ולאחרים.

המודעות שלנו עוזרת לאנשים עם שער 38 להחליט במי או במה להשקיע את האנרגיה שלהם, ומאפשרת להם להעריך את הגורמים הבריאותיים והבטיחותיים שבשבילם לדעתם שווה להילחם. ללא שער 38 אנו יכולים להיות קורבנות ללחץ לא נחוץ להילחם או להיאבק, בעודנו חווים התנגדויות מיותרות ואפיסת כוחות. אנו מחפשים באנשים עם שער 38 רמזים למה שהם גילו שנותן משמעות למאבקי החיים. 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות