שער 32- משך זמן // קו 3- העדר המשכיות

נכנסנו לשער 32 קו 3 בסביבות  13:04  לפי שעון ישראל, 16 באוקטובר, 2023                     

שער   32

משך זמן 

שער ההמשכיות

שמרנות

הדבר המתמשך היחיד הוא השינוי. האינסטינקט להסתגל עכשיו בלי לאבד את ההמשכיות בעודנו מקיימים את הטבע הבסיסי שלנו.

זווית ימנית של הצטלבות המאיה  3

ראש-אל  –  מינרווה

קו 3 היעדר המשכיות Lack on continuity

מרומם: אי-החלטה והערכה מתמדת מחדש שרק בשל האינטליגנציה הבסיסית מצליחות להחזיק מעמד. חוסר החלטה בזמנים של שינוי.

מורד:  הסתמכות יתר על סטנדרטים מסורתיים בעלי תוקף חוקי שבעיתות שינוי עשויה להיות לגמרי לא לעניין ולסבול מהשפלות לא צפויות. היעדר אינסטינקטים בזמנים של שינוי.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

50 Gate 57 < Gate 32 > Gate 

שער זה הוא חלק מהערוץ של התמרה (טרנספורמציה), עיצוב של להיות מונע, המחבר את מרכז הטחול (שער 32) למרכז השורש (שער 54).  שער 32 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

המודעות דרך שער 32 ממוקדת בהערכה מתמדת שמשמעותה הכרה אינסטינקטיבית במה יכול או לא יכול להשתנות. פחד בסיסי מכישלון יכול לעצור שאיפה לברוח.  יכולתו של שער 32 להתאים את עצמו בעודו שומר על טבעו האמיתי, היא ביטוי לתרומתו של הטחול להמשכיות החומרית של השבט. זו גם חלק מתרומתנו שלנו. רבות תלוי במה שהשבט מזהה ומעריך, ומכאן שגם מעודד ומשמר. אחד הכישרונות שלנו הוא להבחין למי יש הכישרון או החינוך להצליח בעולם;  ואז, הודות להשפעתנו, להפנות זאת לתשומת ליבם של בעלי סמכות. 

זה השער של אי-החלטה ממושכת. אנחנו ממהרים למצוא את עצמנו מתייסרים על איך לקיים שיווי משקל בין מה שעובד בהצלחה (שמרנות) ובין לפתוח את עצמנו או ארגון כלשהו לסיכונים לא ידועים (פחד מכישלון), המלווים כל מעבר ושינוי. עם זאת השינוי בלתי נמנע, וכאשר הוא נעשה חלק ממשוואת החיים, הגדילה במיטבה. כשאנו נשענים על הסמכות שלנו לתזמון ונשארים מכווננים בקפדנות לאינסטינקטים שלנו, במשך הזמן החוכמה שלנו תצא לאור בצורה של דרכים לשמור על החברה מלחזור על מה שלא עובד ולשמר את מה שיש לו ערך מתמשך. ללא שער 54 שער 32 מרגיש מחסור מתמשך בדלק או בדחף או בשאיפה להצליח.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות