שער 48 הבאר  // קו  – 5  פעולה

נכנסנו לשער 48 קו 5  בסביבות  02:22 לפי שעון ישראל, 7 באוקטובר, 2023                     

שער   48

הבאר

שער העומק

משאבים שזמינים עכשיו

הבסיס ההכרחי והאיכותי שהוא תנאי מוקדם לביסוס של טובת הכלל. מחסן של מידע חיוני כדפוס.

 

זווית שמאלית של הצטלבות המאמץ 2

ראש-אל  –  ישו 

קו 5 פעולה Action

מרומם: הדחף הטבעי להפעיל אנרגיה לפעולה. טעם (נטייה) לפעולה.

 מורד: הסתמכות יתר על הצורך בהגנה שבזמנים של התחדשות חברתית אובססיבית בכל הנוגע לפרטי התכנון על חשבון פעולה. חוסר ביטחון בנוגע לעומק של האדם שעלול להיכשל בביצוע פעולה.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

57 Gate 18 < Gate 48 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ אורך הגל, העיצוב של כישרון, המקשר בין מרכז הטחול (שער 48) למרכז הגרון (שער 16). שער 48 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבית (לוגיקה) עם מילת המפתח שיתוף.

שער 48 מספק מודעות עוצמתית שמושרשת בזיכרון אינסטינקטיבי עמוק, שנותנת לנו את העומק הפוטנציאלי למצוא את הפתרונות האמיתיים והמעשיים ההגיוניים לבעיות החברה. יותר מכול אנו רוצים לבטא ולשתף את העומק שלנו במטרה לעזור לאחרים לזהות, לתקן ולשכלל את העולם שאנו חיים בו. ללא שער 16 אנו עלולים לחוות חוסר התאמה מחשש שלא נוכל להסביר את הפתרון, או תקופות של תסכול כשאנו מבינים שעלינו לחכות לאחרים שיזהו את העומק שלנו, לפני שנוכל לשתף אותו.

אנו עלולים לדאוג יתר על המידה מפיתוח מיומנויות שלתחושתנו חסרות לנו. הירגעות לתוך המתנה פעילה (ציפייה) בדרך כלל תמשוך אלינו אנשים שיזמנו את העומק שלנו. כך הפתרונות הפוטנציאליים שלנו יוכלו לעלות בטבעיות ובברור כבסיס להערכה, לשכלול ולהדרכה של כישוריהם של אחרים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות