שער 50  הקדרה // קו 1 –  המהגר

נכנסנו לשער 50 קו 1  בסביבות 07:48 לפי שעון ישראל, 20 באוקטובר, 2023                     

שער   50

הקדרה

שער הערכים

הגנה על השבט ושימור שלו

הערך של המשכיות היסטורית, שערכיה המסורתיים משרתים ומעשירים את ההווה ואת העתיד. ביסוס של החוקים והתקנות בדבר דאגה וטיפול.

 

זווית ימנית של הצטלבות החוקים 3

ראש-אל  –  מינרווה

קו 1 המהגר  The immigrant
ענווה של מוצא שמועילה לייעוד יותר משמגבילה אותו.

מרומם: התשוקה להצליח ולהיות אפקטיבי שנבנית על הכוח הבסיסי ביותר בעודה מעדנת את טבעה. המודעות לעובדה שהגדילה והעידון  של הערכים יועילו למטרה.

מורד: חוסר שביעות רצון מהמוצא המלווה/ לא מלווה במבוכה, היוצר את האובססיה לעידון. חוסר שביעות רצון מהערכים המקוריים הדורשים עידון.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

28 Gate  32 < Gate 50  > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ השימור, עיצוב של אפוטרופסות, המחבר את מרכז הטחול (שער 50) עם מרכז הסאקרל (שער 27). שער 50 הוא חלק של מעגל השבט (הגנה) עם מילת המפתח "תמיכה".

כל פעולה אינטימית שמובילה ללידה דורשת טיפוח של צאצא האיחוד עד לבגרות. השם המיסטי של שער 50 הוא ה"מגן". מכיוון המגן הוא מי שקובע את החוקים בשבט, הוא ממסד מה נכון ומה לא. כאן וכך חוקי הדאגה והטיפול נקבעים ונעשים המקור להתניות המוסריות לילדינו. בלב ההגנות של השבט שוכן המנדט של הטחול, המונע מפחד, לשמור על קיומו העצמי באמצעות הגנה על הצעירים והדרכה שלהם. אנחנו כאן כדי לשמור על הערכים ועל ההגינות של חוקי השבט ועל המבנים הפועלים לרווחת הקהילה. משימתנו לזהות אילו ערכים, חוקים או כללים מגינים על האופן שבו השבט דואג לעצמו. המודעות האינסטינקטיבית שלנו בוחנת בקפידה מי המושחתים או הבלתי צודקים, מי מיותרים או משרתים את עצמם, או מי צריכים להיות מאותגרים ולהשתנות.  זו דרכנו לטפל בכל היבט בחיי השבט ולטפח אותו.

ללא שער 27 ייתכן שננסה לדאוג באופן פיזי לאחרים כשזה לא נכון לנו, וכך לממש את חששנו לקבל על עצמנו אחריות שאיננו מוכנים להתמודד איתה.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות