שער 57 העדין  // קו  4 –  הבמאי

נכנסים לשער 57 קו 4 בסביבות  19:25  לפי שעון ישראל, 11 באוקטובר, 2023                     

שער   57

העדין

שער התובנה האינטואיטיבית

לחדור לליבה ברגע הנוכחי

הכוח היוצא דופן של הבהירות. כמו משב רוח צונן שיכול לגעת בך עד העצם. המקסום של הבהירות האינטואיטיבית דורש תשומת לב קיומית.

זווית ימנית של הצטלבות החדירה 3, עמדת סמיכות של הצטלבות האינטואיציה

ראש-אל  –  ישו 

קו 4 הבמאי The Director

מרומם: המומחיות במערכות יחסים שבאמצעות בהירות יכולה למקסם את התפוקה, עם הרגישות ליחסי גומלין שתבטיח הרמוניה. הבהירות האינטואיטיבית האפשרית לשלוט במערכות יחסים.

מורד: הנטייה שבעמדה זו להיות רודני ולא ניהולי. עם המתנה של בהירות כדי לשלוט במערכות יחסים, האפשרות להיות באופן אינטואיטיבי רודני.

 

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

32 Gate 48 < Gate 57 > Gate 

שער זה הוא חלק מהערוץ של גל המוח, עיצוב של מודעות, המקשר בין מרכז הטחול (שער 57) למרכז הגרון (שער 20). שער 57 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (הידיעה) עם המפתח של העצמה. שער זה הוא חלק מערוץ הכוח, תכנון של ארכיטיפ, המקשר בין מרכז הטחול (שער 57) למרכז הסאקרל (שער 34). שער 57 הוא חלק מערוץ השילוב (אינטגרציה) עם המפתח של העצמה עצמית. שער זה הוא חלק מערוץ הצורה המושלמת, עיצוב הישרדות, המקשר בין מרכז הטחול (שער 57) למרכז ה-G (שער 10). שער 57 הוא חלק מערוץ השילוב עם המפתח של העצמה עצמית.

שער 57, יחד עם הבהירות של התובנה האינטואיטיבית, יכול לחדור לליבתו של האדם כאן ועכשיו. יש לנו התאמה פנימית עמוקה לצליל הדרוך כל הזמן לרטט שמגיע מהסביבה הפיזית, הרגשית והנפשית שלנו. רגע אחר רגע האינטואיציה שלנו מתרשמת ממה בטוח, בריא וטוב בשבילנו, ומה אינו כזה. שער 57 הוא שער האוזן הימנית. אם אנחנו רוצים לשמוע מה מישהו באמת אומר לנו, עלינו להקשיב באוזן ימין שמכוונת אינטואיטיבית. עלינו להיות ערניים וממוקדים ברגע זה לשמוע את המסרים מהאינטואיציה שלנו, או שנתעלם ממידע שאנו מקבלים להישרדות. לפעמים אנו נראים לאחרים חירשים, או שמאשימים אותנו שאנו שומעים את דבריהם באופן סלקטיבי, אבל האינטואיציה שלנו היא המדריך היחיד שלנו כדי לקבוע התנהגות מושלמת שתבטיח את רווחתנו. הדרך היחידה להפיג את פחדינו מהעתיד היא לשים לב מקרוב לחושים האינסטינקטיביים, לאותו קול קטן שמדבר רק פעם אחת וברכות, ולפעול מיד על פי תחושות אלה.

כשאנחנו מקשיבים ושמים לב לאינטואיציה שלנו עכשיו, אין פחד מהמחר.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות