שער 1  היצירתי // קו 1 – היצירה בלתי תלויה ברצון 

נכנסנו לשער 1 קו 1  בסביבות 03:05  לפי שעון ישראל, 6 בנובמבר, 2023                     

שער  1

היצירתי

         שער הביטוי העצמי

        יצירתיות שנטועה בכיוון ייחודי

 

יצירתיות ככוח ראשוני. הפוטנציאל האנרגטי להביא לידי ביטוי השראה ללא גבול. ביטוי אישי שמתגשם באמצעות אינטראקציה.

 

עמדת סמיכות בהצטלבות הדריכות

ראש-אל  האדס

קו 1 היצירה בלתי תלויה ברצון   Creation is independent of will

מרומם:  הירח מרומם כסמל להסתגלות. זמן הוא הכול. ביטוי עצמי שיש לו את התזמון הייחודי.

מורד:  אי-יציבות מובילה לעיוות. כאן סבלנות היא מעלה ומהפֵּכה – מגרעת. אי-יציבות יצירתית אלא אם יש סבלנות.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

43 Gate  44 < Gate  01 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ ההשראה, עיצוב של להיות מודל לחיקוי יצירתי, המקשר בין מרכז G (שער 1) למרכז הגרון (שער 8). שער 1 הוא חלק ממעגל האינדיבידואלי (הידיעה) עם מילת המפתח העצמה.

שער 1 הוא הדחף והצורך העמוק להתמקד בהבעת עצמך בדרכים ייחודיות ויצירתיות. אלה שנושאים את השער הזה אינם עסוקים בלהיות הכי טובים, שזו תכונה השוואתית של הקולקטיב. אנחנו פשוט רוצים לחיות את הטבע היצירתי האמיתי שלנו, את האינדיבידואליות האותנטית שלנו. כאשר אנו שקועים בשמחה בעשיית "הדבר שלנו", איננו מודעים לכך שאנחנו מושכים את תשומת ליבם של אחרים. בזמן שאנחנו נאמנים לתהליך היצירה שלנו, למה שאנחנו עושים ולאיך שאנחנו עושים זאת יש את ההשפעה הרבה ביותר. כאשר אנו מדגימים דרכים חדשות לביטוי של העצמי האותנטי שלנו, אנו מעצימים אחרים לשקול נקודות מבט חדשות או דרכים חדשות להיות בעולם. אנו אפילו עשויים לשנות את הכיוון היצירתי שלנו. יצירתיות מעוררת השראה אצל אחרים באמצעות דוגמה, וכדי שההשפעה תורגש ותוערך כראוי, יש לראות אותה או לשמוע אותה. זה דורש אינטראקציה עם העולם.

ללא שער 8 בעיצוב שלנו, מה שנראה לנו אטרקטיבי פחות הוא שיווק העבודה שלנו. לעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו נמשכים לאנשים עם שער 8 מכיוון שהם מצוידים יותר, או בעמדה טובה יותר, לקדם את עבודתנו למעננו.

 

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות