שער 14 –  חזקה במידה רבה  // קו 1 – כסף זה לא הכל 

נכנסנו לשער 14  קו 1  בסביבות  08:13 לפי שעון ישראל, 17 בנובמבר, 2023                     

שער  14

חזקה במידה רבה

שער של כישורי כוח

הדלק להעצים

ההצטברות והשימור של כוח דרך אינטראקציה מבוססת כישורים, המשלבת חסד עם שליטה. כוח פורה של הסקראל בצורתו הנעלה ביותר.

 

זווית ימנית של הדבקה 4

ראש-אל האדס

קו 1 כסף זה לא הכול  Money isn't everything
ההכרה שלעושר יש את הבעיות שלו

מרומם:  התאווה לכסף מהולה בעקרונות גבוהים. המפתח לביטוי של כוח הוא עקרונות נעלים.

מורד:  האשליה שאפשר לזרוק כסף כשיש בעיות. אנרגיה בלבד לעולם לא תוכל להיות המפתח.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

34 Gate  43 < Gate  14 > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ הפעימה, עיצוב של מחזיק המפתחות, המחבר את מרכז הסקראל (שער 14) למרכז ה- G (שער 2). שער זה הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 14 מעצים את הכיוון לאינדיבידואל ולאנושות באמצעות חלוקה של משאבים זמינים. שער כישורי הכוח מבטיח שהמוטציה נתמכת ומראה לנו איך להשקיע את משאבינו כך שנרחיב את אופקינו. למרכז הסקראל, כשהוא מוגדר, יש את האנרגיה להחזיק שעות ארוכות של עבודה יצירתית, ושער 14 הוא כוח פורה בצורתו הנעלה ביותר. זו דוושת הדלק ששולטת בתזמון ובאופן שהמשאבים שלנו משתחררים. כאשר אנו מתואמים עם העיצוב שלנו ועושים את העבודה שאנו אוהבים לעשות, נפיק עושר וכוח. משאבים אלה אינם בהכרח לשימושנו האישי, אבל עלינו לנהל אותם כדי להעצים אחרים, לתמוך ביצירתיות האינדיבידואלית, בפעולות של נדיבות או במנהיגים עם חזון לעתיד האנושות. זריקת כסף על דבר או על אדם זו השקעה עלובה. כדי להגן על האנרגיה בעלת הערך של חיינו משימוש לא נכון או משימוש לרעה על ידי אחרים, ולהישאר מתואמים היטב כדי להוציא לפועל את הכיוון המוטטיבי (היוצר שינוי), עלינו לנהוג על פי הסמכות שלנו. כאשר שער 2 מדריך אותנו היטב, המשאבים יכולים ליהפך למאיץ משמעותי כדי להעצים שינויים בעולם.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות