שער 34 –  כוחו של הגדול   // קו 1 – הבריון

 נכנסנו לשער 34  קו 1  בסביבות  21:08  לפי שעון ישראל, 22 בנובמבר, 2023                    

שער  34

כוחו של הגדול

שער הכוח
כוח טהור ולא מותנה

כוח הוא גדול רק כשההפגנה שלו או השימוש בו משרתים את טובת הכלל. ברגע שהכוח מזוהה עם מודעות, הוא נהפך למעשים.

 

זווית ימנית של הצטלבות הפיניקס הישן 4

ראש-אל האדס

קו 1 הבריון   The Bully

מרומם: כשהוא פחות שלילי, הפנייה לכוח כביטוי לתסכול. האנרגיה להפגין כוח כתגובה לתסכול.

מורד: העונש ההולם שהוא הגורל הבלתי נמנע של הבריון. הסיכון הקיים לנקמה על הפגנת כוח.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

9 Gate  14 < Gate  34 > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הכוח, עיצוב של אב-טיפוס, שמקשר בין מרכז הסאקרל (שער 34) למרכז הטחול (שער 57). שער 34 הוא חלק מערוץ האינטגרציה עם ערוץ המפתח של העצמה עצמית. שער זה הוא חלק מערוץ הכריזמה, עיצוב שבו מחשבות (מודעות) נהפכות למעשים, המקשר בין מרכז הסאקרל (שער 34) למרכז הגרון (20). שער זה הוא חלק מערוץ החקירה, עיצוב של דבקות באמונות, המקשר בין מרכז הסאקרל (34) למרכז הג׳י (10). שער 34 הוא חלק מהמעגל האינדיווידואלי (מִרכוז) עם מילת המפתח של העצמה.

שער 34 הוא מקור אנרגיה חזק ומרשים שמעצים אותנו אל עבר ייחודיות, מציג את המיוחדות שלנו בעולם וחוגג אותה. שתי איכויות מבדילות שער זה משמונת השערים האחרים בסאקרל: א-מיניותו והאי-זמינות של כוחו לאחרים. אם הוא מחובר לשער 10 במרכז הג'י, האנרגיה שלנו תתמקד בהתנהגויות חברתיות או בתפקידים שתומכים באמונות החזקות שלנו. אם הוא מחובר לשער 20 בגרון, הכוח שלנו יופעל למען עצמנו, כדי להפוך את מחשבותינו למעשים ולהביע את יכולתנו להתבטא ולשגשג. אם האינטואיציה שלנו מחוברת לשער 57 בטחול, היא תעצים את יכולתנו לשמוע את מה שאנחנו צריכים כדי לשרוד באופן מושלם בכל רגע ורגע. ללא ההדרכה האינטואיטיבית הישירה של הטחול, הכוח הנחוש הזה לפעול עלול להיהפך לאנרגיה לא בריאה, מתערבלת ולא-מכוונת, ואנו עלולים להרגיש אבודים במומנטום שלנו ולבזבז אנרגיה שאיננה משרתת איש.

אף שהאנרגיה שלנו מוערצת ומבוקשת, היא פשוט אינה זמינה לאחרים. עליה להישאר טהורה בכוחה, ותמיד נגישה לנו כשאנו מבקשים להיות עצמאיים וייחודיים, לפעול על פי אמונותינו ולנצח, שמשמעותם לשרוד כעצמנו.

 

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות