שער 43 –  פריצת דרך  // קו 2 – הקדשה

 נכנסנו לשער 43  קו 2  בסביבות  15:58 לפי שעון ישראל, 12 בנובמבר, 2023                     

שער  43

פריצת דרך

 

שער התובנה

להקשיב לקול הפנימי שלך

כדי לשמר את ההישג יש לקיים סדר חדש והוגן. ביטוי ושינוי של האמת הפנימית לפרספקטיבה ייחודית.

 

זווית ימנית של הצטלבות ההסבר 4

ראש-אל  האדס

קו 2  הקדשה Dedication

מרומם:  קיום גישות מסוימות שמקדמות פריצות דרך. הרגלים מנטליים ייחודיים ותהליכי מחשבה שמקדמים תובנות.

מורד: התמסרות לפעולה שכאשר מימושה נראה באופק, יכולה להיות נמהרת. הדחף לביטוי שיתרחק מהתהליך הטבעי שלו כשיש הזדמנות.

 

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

שער זה הוא חלק מערוץ ההבניה, עיצוב של אינדיבידואליות (בין גאון לתמהוני), מחבר את מרכז האז'נה (שער 43) למרכז הגרון (שער 23). שער 43 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואל (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 43 הוא השער של האוזן הפנימית ורק מקשיב לקולו הפנימי הייחודי. הוא יכול להפוך בספונטניות ידיעה פנימית הגיונית לתובנה אינדיבידואלית ולפרספקטיבה חדה. עם זה הידיעה שלנו אינה מגובה על ידי עובדות, ויכול להיות שיידרש אומץ כדי לעמוד מאחורי תובנות שנראות מוזרות ומחוץ לנורמות הכלליות או השבטיות, ולהסביר אותן. כשהתזמון נכון, אנחנו יכולים לעצב מבחינה מנטלית מודעות ייחודית ומוטטיבית לצורתה הסופית. כשהתובנות שלנו מומשגות במלואן, יש להזמין אותן כדי שהשינוי הפוטנציאלי, האפשרות של פרספקטיבה חדשה, יובאו לעולם. אין דבר שקשה לנו יותר מלהקשיב לאחרים ולשמוע אותם באמת. זו לא אשמתנו, זו גם לא בעיה שיש לפתור; זו פשוט הגנה גנטית מהשפעה מופרזת. שער 43 נושא את הפחד מדחייה.

ללא שער 23, אנו יכולים לתהות איך לתקשר בבהירות את התובנות פורצות הדרך שלנו. חרדה מנטלית קיימת כשאנו חוששים שהרעיונות שלנו מוזרים ושאם לא נוכל להסביר אותם, נהיה פגיעים לאפשרות של דחייה.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות