שער 44  באים להיפגש // קו 3- התערבות

נכנסים לשער 44 קו 3  בסביבות 09:40  לפי שעון ישראל, 2 בנובמבר, 2023                     

שער   44

באים להיפגש

שער הדריכות

המנהל האישי

 

ההצלחה של כל אינטראקציה מבוססת על היעדר תנאים מוקדמים כלשהם. זיכרון אינסטינקטיבי והדריכות שיכולים לנהל ולעצב את הקולקטיב.

 

 

זווית ימנית של הצטלבות ארבע הדרכים 3

ראש אל מינרווה

קו 3   התערבות   interference
הכישלון להיות באינטראקציה בשל נסיבות.

מרומם:  היכולת להכיר בסכנת ההתערבות ולהתכונן להשפעות שלה. הדריכות והאינסטינקט לטפל באגו של אחרים.

מורד:  תגובה שקרית להתערבות שנתקלת בהשלכה, ועל כן ההערכה שלה אינה מציאותית ונוטה לטעות. האפשרות שהאינסטינקט אינו יכול להתמודד עם אגו של אחרים.

רבע הדואליות, ממלכת יופיטר
הנושא:  המטרה מושגת באמצעות חיבור
נושא מיסטי:  מידה כנגד מידה

1 Gate  28 < Gate 44  > Gate 

שער זה הוא חלק מערוץ הכניעה. עיצוב של מעביר, משדר, המחבר את מרכז הטחול (שער 44) עם מרכז האגו (שער 26).  שער 44 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 44 הוא שער הזיכרון: הוא זוכר את תבניות החיים שסיפקו בהצלחה את צורכינו החומריים. זיכרון זה הוא חלק עקבי ובלתי נפרד מהאינטליגנציה ההישרדותית שלנו כמין אנושי, ואפשר לסמוך עליו. באופן אינסטינקטיבי אנחנו דרוכים בכל רגע נתון למערכת יחסים ספונטנית או לאינטראקציה נכונה שיכולה להזיז פוטנציאל לרמה של אפשרות. מה שאנחנו זוכרים או מעבירים , משדרים, מעצב את האוריינטציה החומרית של השבט, ובסופו של דבר מחזק את הנוכחות של האגו שלו והכוח שלו בעולם. אנחנו שולטים באופן שבו שער 26 יפעל בנוגע למכירה, להגנה או למאבק למען השבט. זה המקום שבו אפשר למצוא את תעמולת השבט. אנו עוזרים לשבט להפיג את הפחדים של העבר על ידי הזיכרון שילד רעב הוא לא ילד בריא, ושביטחון חומרי ובריאות הולכים יד ביד. הטחול איננו מנוע, כך שברגע שהשבט מכיר במודעות שלנו ומעריך אותה, אנחנו נחפש את כוח הרצון של שער 26 כדי לפעול. בדרך זו כל שינוי שאנחנו יודעים באופן אינסטינקטיבי שהשבט זקוק לו להישרדותו הופך למציאות.

ללא שער 26 אנחנו נוטים להגזים ללא צורך על ידי התחייבות-יתר והבטחת הבטחות שאיננו יכולים לקיים.  הפחד הגדול ביותר שלנו הוא שהמשא שאנו סוחבים מהעבר ישיג אותנו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות