שער 05 –  המתנה  // קו 5 – שמחה/עליזות

נכנסנו לשער 5  קו 5  בסביבות  16:43  לפי שעון ישראל, 7 בדצמבר, 2023                     

שער  5

המתנה

שער של דפוסים קבועים

       הדפוס הקבוע קדוש  

התאמה בסיסית למקצבים טבעיים; המתנה כמצב פעיל של מודעות. ההמתנה קושרת את כל צורות החיים יחד ב"קצב החיים"

זווית שמאלית של הצטלבות ההפרדה 2

ראש-אל- פרומתאוס

קו 5  עליזות/שמחה Joy
ההמְתנה כהיבט של ההארה

מרומם: לראות ברוגע את היופי הנשגב, וכך להכיר במשמעותה הפנימית של ההוויה. הכוח להיות רגוע ולמצוא את מקומו של העצמי בזרימה.

מורד: השמחה נתפסת כאשליה, המְתנה ככישלון. אכזבה לאחר הכרת המקום העצמי בזרימה.

 

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

26 Gate  09 < Gate  05 > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הקצב, העיצוב של להיות בזרימה, המקשר בין מרכז הסאקרל (שער 5) למרכז G (שער 15). שער 5 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבי (לוגיקה) עם מילת המפתח של שיתוף.

עבור שער 5 ההמתנה איננה עצירה; זה מצב פעיל, כמו להיות בהיריון. שער 5 הוא אנרגיה שנהנית מקצב וממִפעם קבועים. זה מה שמאפשר לנו לדבוק בנאמנות בקצב  הפנימי כדי להישאר חיוניים, בריאים ותמיד בזרימה. מי שיש לו את השער הזה מוצא סיפוק רב בטקסים ובשגרה היומיומיים המכוונים אותנו לרטט של החיים. הצורך לסטות מהקצבים הטבעיים שלנו עלול לפגוע ביציבותנו הפיזית, הנפשית והרגשית, ויכול להתבטא בחוסר ביטחון, בהתנהגויות לא בריאות או בהפרעות גופניות. איננו צריכים להטיל ספק בשגרה או בקצב הטבעי שלנו או לתת לאחרים לפתות אותנו לסור מהם.

כך למשל חברים שיש להם את הקיצוניות של שער 15 אולי אינם מבינים למה אנחנו כפייתיים כל כך בנוגע לטקסים ולדפוסים היומיומיים שלנו. הקצב שלהם משבש באופן אוטומטי את השגרה הבריאה שלנו, ואף עלול לפתות אותנו לנטוש אותם. לעומת זאת אנו עשויים למצוא את עצמנו רוצים להשפיע על הקיצוניות הלא צפויה שלהם בדרכינו הקבועות. חשוב לזכור כי הגמישות וההסתגלות שלהם, אף שבעינינו אינן צפויות, הן אלה ששומרות על בריאותם. הבנה והערכה של מה שכל אחד מאיתנו מביא לזרימה עוזר לנו לאמץ ולהתעלות מעל האתגרים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות