שער 10 –  דריכה// קו 2 – הנזיר

נכנסנו לשער  10 קו 2  בסביבות   13:18  לפי שעון ישראל, 21 בדצמבר, 2023                     

שער  10

דריכה

שער ההתנהגות של העצמי

אהבת העצמי היא התעוררות

 

קוד ההתנהגות היסודי שמבטיח אינטראקציה מוצלחת על אף הנסיבות. התפקיד של שכלול הצורה שלנו, ההישרדות שלה והמשוכנעות שמדריך אותה.

  

זווית ימנית של הצטלבות מיכל האהבה 4 

ראש-אל  וישנו

קו 2    הנזיר The hermit
ההתחמקות המוצלחת מדרישות התנהגותיות באמצעות בידוד.

מרומם: כאשר תפקידים מנטליים מעשירים התבודדות. התנהגות עצמאית דרך התבודדות.

מורד:   הגולֶה הזועם. התבודדות כדי לשמר התנהגות עצמאית לנוכח התניות.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

58 Gate 11 < Gate 10  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ חיפוש העצמי, עיצוב של הליכה בעקבות האמת הפנימית, שמחבר את מרכז ה-G (שער 10) למרכז הסקראל (שער 34). שער 10 הוא חלק ממעגל האינדיבידואל (מרכוז) עם מילת המפתח "העצמה". שער זה הוא חלק מערוץ הצורה המושלמת, עיצוב של הישרדות, שמחבר את מרכז ה-G (שער 10) למרכז הטחול (שער 57).  שער 10 הוא חלק מערוץ האינטגרציה עם מילת המפתח "העצמה עצמית". שער זה הוא חלק מערוץ ההתעוררות, עיצוב של מחויבות לעקרונות נעלים, שמחבר את מרכז ה-G (שער 10) למרכז הגרון (שער 20) . שער 10 הוא חלק מערוץ האינטגרציה עם מילת המפתח "העצמה עצמית".

שער 10 הוא השער המסובך ביותר במרכז ה-G ואחד מארבעת השערים של קרוס כד האהבה. זה השער של אהבת העצמי. את ששת ההתנהגויות או תפקידי העצמי הפוטנציאליים (הרשומים למטה) מנחה האינטואיציה של שער 57 ומעצימה ההיענות הסקראלית של שער 34, והם באים לידי ביטוי דרך שער 20. במסגרת התפקידים האלה האנושות בוחנת עכשיו מה המשמעות של לחיות כאדם עם תשעה מרכזים, עם מודעות עצמית והפוטנציאל שלה להתעוררות, ולחוות אהבה עצמית אמיתית. כשהאסטרטגיה והסמכות שלנו במקומן, שער 10 מעצים את הפוטנציאל שלנו להיכנע לחיות חיים אותנטיים כמו שאנחנו. כשאנחנו לומדים לזהות, לקבל ולאהוב את מה שעושה אותנו ייחודיים, אנו מעצימים גם אחרים לאהוב את עצמם. התעוררות אמיתית דרך כניעה איננה מחויבות לעשות משהו; זו המחויבות להיות אנו עצמנו. הדגש החזק של שער 10 על אהבת הקבלה העצמית ישפיע עמוקות על האופן שבו תעבור האנושות את המאה ה-21.  אלה שנושאים את השער הזה הם אלה שמכירים בעובדה שאין התעוררות ללא קבלה עצמית. כשאנחנו מאמצים את הכבוד ואת ההנאה שבחקירת החיים מתוך מודעות עצמית, אנו מעצימים את הפוטנציאל שלנו לחיות כעצמי האמיתי שלנו ולהתעורר כאן ועכשיו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות