שער 11 –  שלווה // קו 6 – הסתגלות

אנו נכנסים לשער  11 קו 6  בסביבות 16:31  לפי שעון ישראל, 19 בדצמבר, 2023                     

שער  11

שלווה/שלום

שער הרעיונות

רעיונות הם המרצה להתבוננות

מצב הרמוני אצל היחיד או החברה שמאפשר הערכה לפני  שמחדשים פעולה. רעיונות נלכדים במהלך זמן. מי שמחפש גירוי.  

זווית שמאלית של הצטלבות החינוך 2

ראש-אל- פרומתאוס

קו 6     סתַגלנות Adaptability
האיזון הפנימי לקבל שינוי

מרומם: המודעות המולדת לעובדה שכל הצורות חולפות. ההבנה שרעיונות מובילים לשינוי וניתנים לשינוי.

מורד:    הסתגלות בביטוי השלילי ביותר שלה. הספסר שמרוויח על חשבון אחרים בזמנים של שלום או מלחמה. ההבנה לאיזה רעיון יש ערך בכל מצב. 

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

10 Gate  26 < Gate 11  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הסקרנות, עיצוב של חיפוש, המחבר את מרכז האז'נה (שער 11) עם מרכז הגרון (שער 56).  שער 11 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבי (אבסטרקטי) עם מילת המפתח "שיתוף".

רעיונות הם מושגים שנועדו להביע את מה שהורגש. בשער 11 אפשרויות מומשגות לרעיונות. רעיונות אלה אינם מרשמים לפעולה משום שרעיונות באים והולכים. בנקודה זו בתהליך המופשט ניתן לנו רגע של שקט כדי להעריך ולסדר את מה שעלה בזיכרון במהלך העליות ומורדות של התהליך החווייתי. אנחנו נוטים לזכור את מה שבאמת אהבנו ממה שראינו, ואת השאר להשאיר בחוץ. כך רעיונות נהפכים לאידאלים, אחר כך לאמונות ובסופו של דבר למערכת אמונות. אלה שנושאים את השער הזה שואפים שרעיונות של אחרים יעוררו בהם עצמם תובנות, ונהנים לעורר אחרים עם הרעיונות שלהם, אבל לא באופן חסר הבחנה. הרעיונות מגיעים אל מרכז הגרון כביטויים מילוליים, לא כהתגלמות פעולה, והם נועדו שיהרהרו בהם. ניסיון להשתמש ברעיונות שלנו כדי לפתור את הדילמות של חיינו יביא לידי תסכול, משברים נוספים ובלבול. עם זאת אנחנו יכולים לשמוח מאוד מהיזכרות בפרטים מעוררים בעברנו ולהתענג עליהם. ללא שער 56 אנחנו לחוצים לספר את סיפורנו, וייתכן שנעשה זאת באימפולסיביות בלי לחכות לתזמון הנכון.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות