שער 26 –  כוחו המאלף של הגדול  // קו 2 – שיעורי ההיסטוריה

אנו נכנסים לשער  26 קו 2  בסביבות  11:48  לפי שעון ישראל, 10 בדצמבר, 2023                     

שער  26

כוחו המאלף של הגדול

שער האנוכי

שוטים הם שקרנים וגם נביאים

מִקסום כוח הזיכרון המתייחס להזנת ההמשכיות. הכוח והרצון לתמוך בשבט.

זווית ימנית של הצטלבות המשילות 4

ראש-אל- פרומתאוס

קו 2   שיעורי ההיסטוריה   The lessons of history

מרומם:  האנרגיה והעומק של הרהורים ללמוד מהעבר בציפייה לעתיד.  כוח האגו להתבגר דרך חוויות.

מורד:  הדחף לפעול על אף עדויות ההיסטוריה.  הכישלון של האגו לכבד את הניסיון. 

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

11 Gate  05 < Gate  26 > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הכניעה, עיצוב של מקשר, המחבר את מרכז האגו (שער 26) למרכז הספלין (שער 44). שער 26 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 26 הוא המקום שבו עושים מניפולציה על הזיכרון, או המקום שבו זוכרים את העבר באופן סלקטיבי כדי לשכנע או כדי להסיח את הדעת מפחדים. הקו בין האמת לשקר מיטשטש, ופוטנציאל ואפשרות נהפכים למציאות ו"נמכרים" לציבור – תמורת תשלום. אלה שנושאים את השער הזה הם אנשי שיווק טבעיים שבעצם מצופה מהם להגזים, ויכולתם הטבעית לעשות מניפולציה על הזיכרון משולבת עם האנרגיה של האגו שלהם, שמעוצבת לעמוד בפני דחייה. אם מכירים בנו בזכות הכישורים האלה ונותנים לנו תפקיד שבו אנחנו יכולים לקבוע את לוח הזמנים שלנו ומתגמלים אותנו מספיק, ואנו יכולים לקיים איזון בריא בין עבודה למנוחה, נרצה מאוד להיות בקו הראשון בשביל השבט, ויש לנו את האגו לעשות זאת. הַמְתנה להכרה בנו והבטחה של הבטחות שאנחנו יכולים לקיים מאפשרות לנו להשפיע על אחרים.

קיום היושרה של כוחות השכנוע שלנו וקיום ההבטחות שאנו מבטיחים בעצם מחזקים את האגו ואת הבריאות הפיזית של ליבנו.  ללא המודעות האינסטינקטיבית של שער 44, עלול להיות קשה לדעת איך, מתי ומה להעביר ביעילות.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות