שער 58 –  השמח // קו 6 – היסחפות

נכנסנו לשער  58 קו 6  בסביבות  17:37  לפי שעון ישראל, 30 בדצמבר, 2023                     

שער  58

השמח

שער החיוניות

החיוניות לאתגר

גירוי הוא המפתח לשמחה. החשק לחיים והאנרגיה לחיים טובים יותר. ביקורת היא תוצר לוואי טבעי של אנרגיית ההשתפרות הזאת.

זווית שמאלית של הצטלבות הדרישות 2

ראש-אל וישנו

קו 6 היסחפות Carried away

מרומם: הנטייה למעשיות, כך שתוך כדי ההנאה מגירוי חיצוני יש את האינסטינקט לסגת כשהשלמות מאוימת. האנרגיה להטעין יושרה עצמאית שתשמור על זהותה בעת גירוי.

מורד:  כשהאינטליגנציה הבסיסית מגורה ביעילות, הרצון הטבעי להתאמה יביא לידי הזדהות חזקה כל כך עם הגירוי, עד שהיא תעמיד את העצמי בסכנה לאיבוד זהותו. האנרגיה המניעה אובדן זהות בעת גירויים.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

38 Gate 10 < Gate 58  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ השיפוטיות, עיצוב של חוסר שביעות רצון, המחבר את מרכז השורש (שער 58) עם מרכז הטחול (שער 18).  שער 58 הוא חלק ממעגל ההבנה הקולקטיבי (היגיון) עם מילת המפתח "שיתוף".

לשער 58 יש את היכולת להרגיש כשמשהו חלש או לא בריא. אנחנו מביאים לחיים חוצפה עליזה ומלאת חמלה כדי לאתגר תבנית או את הסמכות שבבסיסה. ההנאה שאנו שואבים משיתוף של הערכתנו את היופי, תחושת ההתפעלות שלנו והחשק לחיים, מושכת בטבעיות אחרים ומסבה להם עונג. כדי לספק את התשוקה הנמרצת לתרום משהו בעל ערך, אנו ממקדים את החיוניות ואת שמחת החיים שלנו בתיקון כל מה שמונע מהחברה להשיג ולקיים את בריאותה ואת רווחתה. שער 58 מספק את הדלק הדרוש להיגיון כדי לבחון את יכולת הקיום של התבניות, הפורמולות הקצבים והכיוונים שמובילים את האנושות אל העתיד. זה משאב האנרגיה היקר והנחשק ביותר של ההיגיון. לעיתים קרובות אנחנו מספקים את האנרגיה הנחוצה כדי להניע אנשים מדיבור למעשה. כדי לנתב את האנרגיה שלנו באופן מדויק, כדי להביא אותה לידי ביטוי באופן מסורתי והוגן במקום שהיא דרושה בו, אנו מחפשים אנשים עם שער 18. המודעות האקסיסטנציאלית שלהם עוזרת לנו למקד את האנרגיה שלנו בהחלטה אילו שיפורים דרושים ואיך להוציא אותם אל הפועל. ללא שער 18 אנו יכולים להרגיש נואשים לעמוד לשירותו של מישהו/ משהו, ולהתאמץ יותר מדי כדי להבין זאת בעצמנו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות