שער 19 –  גישה // קו 4 – השחקן הקבוצתי
 נכנסנו לשער 19 קו 4 בסביבות 01:09 לפי שעון ישראל, 31 בינואר, 2024

שער 19

גישה

שער הרצון

טעינת צרכים חברתיים

זה שהכול קשור בהכול נראה ובא לידי ביטוי דרך פעולה בהתאם לגישה. הדלק לתהליך הרגישות. המקור שמניע את כל המהפכות.

זווית ימנית של הצטלבות ארבע הדרכים 4, עמדת סמיכות של הצטלבות הצורך

ראש-אל- שומרי הגלגל

קו  4 השחקן הקבוצתי the team player
גישה ייחודית שיכולה למשוך ולקבל שיתופי פעולה

מרומם: הכוח והאנרגיה לפעילות חיצונית והיכולת לקבל אחרים כל עוד הם יכולים לעמוד בקצב. כוח מניע שיכול להועיל לכל הקבוצה. האנרגיה לחפש ולהתרומם בחברת אחרים.

מורד: אטרקטיבי ומשתף פעולה אבל בעל נטייה לחוסר שביעות רצון מתרומתם של אחרים. רגישות שהמגבלה של הזולת מפעילה אותה.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

13 Gate 41 < Gate 19  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ הסינתזה, עיצוב של רגישות, שמחבר את מרכז השורש (שער 19) למרכז מקלעת השמש (שער 49). שער 19 הוא חלק מהמעגל השבטי (האגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 19 מטעין שתי סמכויות או הרשאות (מנדטים): הצורך לקבל גישה למשאבים בסיסיים כמו מזון וקורת גג, והצורך ברוחניות. הרשאות אלה עוצבו כדי לתקשר עם אחרים בדרכים מסוימות. כשלכולם יש מספיק אוכל, מקום לגור בו ואל לסגוד לו, אנו חווים את החיים כקהילה אחת בריאה, תומכים זה בזה ותורמים את תרומתנו הייחודית לכלל. כאשר בשבט שלנו יש צורך או הזדקקות או אי-שוויון גדול, התמיכה החברתית מתפרקת ושום דבר לא עובד. אנחנו כאן כדי להיות דרוכים ורגישים להבין אילו משאבים חסרים למשפחה שלנו, לקהילה שלנו ובסופו של דבר לקהילה הגלובלית. אנו מעלים את המודעות של אחרים למשאבים הדרושים לכולם כדי לשרוד, וכן כדי שיפרחו ויגשימו את הפוטנציאל האישי או החברתי שלהם. הדרך שאנו נוהגים תלויה בשורות המסוימות המוגדרות בעיצוב שלנו, אבל התהליך דורש בדרך כלל פיתוי או התמקחות עם האנשים או עם המוסדות שחולקים איתנו את העקרונות שלנו ומחזיקים או שולטים במה שדרוש. אנחנו יודעים מה צריך, ומסתכלים אל שער 49 כדי לממש את הצרכים האלה. התוצאות של הפניית הלחץ של מרכז השורש פנימה נחוות כרגישות יתר, כהתמכרות לתחושה שצריכים אותי או כנזקקות אישית כגון "לאף אחד לא אכפת ממני? "מתי מישהו יענה לצרכים שלי?"

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות