שער 38 –  התנגדות // קו 2 – נימוס

נכנסים לשער  38 קו 2  בסביבות  13:47  לפי שעון ישראל, 1 בינואר, 2024                     

שער  38

התנגדות

שער הלוחם/ת

עקשנות יכולה להתגבר על הסיכויים

 

היכולת לשמור על שלמותו של האינדיבידואל באמצעות התנגדות לכוחות מזיקים. אנרגיה שדרושה כדי להילחם בפחד ולדעת שלחיים יש ערך.

 

 

זווית ימנית של הצטלבות המתח 4

ראש-אל  וישנו 

קו 2    נימוס  Politeness
התנגדות שאינה מפרה כללי התנהגות נורמליים

מרומם:  הערך של שיקול דעת. האנרגיה בשביל המודעות האינטואיטיבית לשיקול דעת.

מורד:   נימוס יתר שהוא בו זמנית מתרפס ושטחי בברור, ומפספס את עצם המטרה. האנרגיה לנימוס יתר בזמנים של מאבק.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

54 Gate 58 < Gate 38  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ המאבק, עיצוב של עקשנות, המקשר בין מרכז השורש (שער 38) למרכז הטחול (שער 28). שער 38 הוא חלק ממעגל האינדיבידואל (הידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 38 לוחץ עלינו ועל הסובבים אותנו לגלות את הערך בחיינו. לקיום חייבת להיות סיבה, מטרה ומשהו לאהוב שמרומם את המאבק מעבר להישרדות. מגובים באנרגיה להתנגד, אנחנו יכולים להתמודד בכוח עם המצוקה עצמה. למעשה אנחנו נהנים מריב טוב. המטרה שלנו משופרת כשאנו מגינים על אלה שאינם יכולים להגן על עצמם, אם נכון לנו לעשות זאת. אחרים עשויים לחוות אנרגיה זו כעצמאות עזה, התעקשות ממוקדת מאוד לעמוד מול אתגר, אפילו מוות. למען האמת אנחנו פשוט מחפשים סיבה לחיות. נחישותנו להתמיד מעצימה אחרים להבחין בעצמם לאילו מאבקים אישיים יש ערך ולאילו אין. כדי לדעת על מה כדאי להילחם וכדי למנוע בזבוז אנרגיה בשל עיסוק בקרבות שאינם נכונים לנו, אנו מסתכלים על פוטנציאל המודעות האינטואיטיבי של שער 28. מכיוון ששער 38 הוא אחד משלושת שערי החירשות המגנים על האינדיבידואליות שלנו מהשפעה של אחרים, אנו שומרים על יושרנו האישי על ידי התנגדות לכוחות שיביאו אותנו להתפשר על עצמנו.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות