שער 41 –  הפחתה // קו 5 – הרשאה
נכנסנו לשער 41 קו 5 בסביבות 10:02 לפי שעון ישראל, 26 בינואר, 2024                                            

שער 41

הפחתה

שער הצמצום

סבלנות היא הסגולה הגדולה

הגבלת המשאבים הממקסמת את התפתחות הפוטנציאל. פינטוז והכרה בתחושת הערך העצמי מתחילים את המחזור הבא.

זווית שמאלית של הצטלבות האלפא 2

ראש-אל- שומרי הגלגל

קו 5  הרשאה Authorization
הכרה חיצונית בפוטנציאל של אדם למרות מגבלות.

מרומם: ערך האנרגיה כשהיא מתועלת כראוי. הדלק לתחושות המנותבות כראוי למרות מגבלות.

מורד: חוסר שביעות רצון מתמשך ממגבלה שמעכבת התפתחות גם כשהיא נתמכת. מגבלות יוצרות את הדלק לתחושות שליליות.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

19 Gate 60 < Gate 41  > Gate

ערוץ זה הוא חלק מערוץ ההכרה, עיצוב של אנרגיה ממוקדת, המקשר בין מרכז השורש (שער 41) למקלעת השמש (שער 30). שער 41 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבית (מופשט) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 41 יוזם את דרך החוויה האנושית הייחודית כרעב לחוות רגש. זה מתחיל ברצון לתקשר עם אחרים באמצעות רגשות. כאשר לחץ שורשי יזום זה של תשוקה מתגבר, הוא עשוי להתבטא בתור ציפייה מעורפלת, פנטזיה מינית או צורך חסר מנוחה לחוות משהו חדש עם מישהו. איננו יכולים לדעת לבטח מהי החוויה החדשה הזאת, מתי תתרחש או עם מי. שער 41 מניע אותנו להגשמת רצונותינו ולהגשמת יעודנו, שניהם מצויים ביד הגורל (שער 30). את חוסר השקט הלא ממוקד ולעיתים קרובות המבלבל הזה אנו עשויים לאזן על ידי כתיבה או חלומות בהקיץ על איך יהיה להגשים את הרצונות הפרועים ביותר שלנו, או על ידי חוויה שלהם דרך ספרות וסרטים. שער 41 טומן בחובו את הפוטנציאל לכל החוויות האנושיות, אבל משחרר או יוזם אותן אחת אחת. זו המגבלה שלו, ושלנו. כל חוויה חדשה שאנו נכנסים אליה באמצעות האסטרטגיה והסמכות שלנו, טומנת בחובה את ההבטחה שתחושה חדשה מחכה להתגלות. בעזרת שחרור הציפיות אנחנו יכולים לעבור בחופשיות דרך כל מפגש ולהימנע מלהיעשות פסימיים בנוגע לעתיד. ללא שער 30 יש הרגשה של רצון למשהו, ללא הידיעה מהו בדיוק רוצים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות