שער 54 –  הנערה המתחתנת // קו 6 – בררנות

נכנסים לשער  54  קו 6   בסביבות  18:41  לפי שעון ישראל, 10 בינואר, 2024                     

שער 54

הנערה המתחתנת

שער האמביציה

הדחף להתקדם

 

לא רק אינטראקציה בהקשר החברתי הארצי שלה, אלא גם מערכות יחסים מיסטיות וקוסמיות. שינוי הצורה/ההתמרה (טרנספורמציה) אפשרי באמצעות שליטה ביצרים.

 

זווית שמאלית של הצטלבות המחזורים 2

ראש-אל  וישנו 

קו 6 בררנות Selectivity

מרומם: האחריות המושרשת, מבחינת שמירה על ביטחון וזהות אישית, שתגביל באופן טבעי את מערכות היחסים שלה למערכות יחסים הדדיות. האנרגיה להגביל מערכות יחסים שמעכבות שאיפות.

מורד: אופי מועיל וידידותי בדרך כלל שמניח שהוא יכול להנחיל את מה שחסר אצל שותפיו. בזבוז אנרגיה. בזבוז אנרגיה בשמירה על מערכות יחסים שמעכבות שאיפות.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

61 Gate 38 < Gate 54  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הטרנספורמציה, עיצוב של להיות מונע, המקשר בין מרכז השורש (שער 54) למרכז הטחול (שער 32). שער 54 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 54 מספק לאנושות את הדלק ואת השאיפה לשנות את הכיוון החומרי של השבט ואת מעמדו בין שבטים אחרים. הוא מספק את האנרגיה לשאיפות הארציות ביותר שלנו ולשאיפות הרוחניות הגבוהות ביותר העשויות להסתתר בתוכם. רק כאשר נשלוט בדחפים שלנו כדי לשגשג במישור הארצי, יתאפשר שינוי בעל אופי רוחני. אנו חיים את האידיאלים הרוחניים שלנו דרך המישור הארצי, והשאיפה היא הגשמת הפוטנציאל האישי שלנו. אם מישהו רואה בנו גבוהים יותר בהיררכיה, יש סיכוי טוב שנוכל לשפר את מעמדנו בחיים. הדחף הפנימי שלנו "להתקדם" מספק את התמריץ לטרנספורמציה גם לסובבים אותנו; הוא מאזן את מגרש המשחקים כך שגם אחרים יוכלו להתחרות בתנאים שווים. ואולם הדחף שלנו זקוק להנחיה, ולכן באופן טבעי אנו מחפשים מישהו עם שער 32 כדי לתעל את השאיפות שלנו לעבר משהו בעל ערך מתמשך. ללא כיוון זה, הדחף שלנו עלול להפוך לאמביציה  עיוורת.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות