שער 60 –  הגבלה // קו 2 – החלטיות

נכנסנו לשער 60 קו 2 בסביבות 02:50 לפי שעון ישראל, 18 בינואר, 2024                      

שער 60

הגבלה

שער הקבלה

הלחץ הפועם לעשות שינוי

הקבלה של ההגבלה היא הצעד הראשון בדרך להתעלות. זה "מרחב הביניים" שבו נעשה השינוי. השינוי משתחרר במנות מוגבלות.

עמדת סמיכות של הצטלבות העירנות

ראש-אל- שומרי הגלגל 

קו 2   החלטיות  Decisiveness

מרומם: ההבנה של טבע ההגבלה, לקבל את הריסון שלה כשצריך, ומכאן להיות מסוגל לנצל הזדמנויות. אנרגיה שיכולה להתאים את עצמה לאיפוק.

מורד: הסתגלות לאיפוק שנעשית טבעית ומקיימת את הטבע של ההגבלה אפילו כשכבר אינה קיימת. האנרגיה להסתגלות שיכולה להיתקע בלי שתביא בסופו של דבר לידי שינוי .

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

41 Gate 61 < Gate 60  > Gate

השער הוא חלק מערוץ המוטציה /השינוי, אנרגיה שמיטלטלת ויוזמת, שמחבר את מרכז השורש (שער 60) עם מרכז הסקרל (שער 3). שער 60 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 60 יוצר את הלחץ הדרוש לאנרגיה טהורה להיהפך לצורה. כאן מרכז השורש מטעין איפוק, שמאפשר ללחץ להיבנות תחת כל אפשרות. תהליך השינוי היצירתי כפוף לפעימה, ואף פעם איננו יודעים מתי משהו שיש לו את הפוטנציאל להשתנות, ישתחרר. שינוי בר קיימא, כשהוא מועצם, מתעלה מעל המגבלות הקיימות. שינוי מתרחש ב"מרחב שבין התווים" שנוצר על ידי פעימת ה-OFF/ON של שער 60. הלחץ ממרכז השורש שלנו יוצר בנו אי-שקט עמוק לנוע קדימה, ואנו עשויים לחוות הגבלות מכל סוג שהוא כמו מחסום דרכים. אם אנחנו נעשים חסרי סבלנות לתהליך השינוי הלא צפוי, המלנכוליה הטבועה בשער 60 עשויה להתעמק ולהיהפך לדיכאון כרוני. כשאנו מרגישים שאיננו יכולים להשפיע על שינוי מסביבנו, הסתכלו פנימה. קבלו את המסתורין של תהליך השינוי ובטחו בשינוי שהוא נוצר בתוכנו, והודות לנו, בעולם סביבנו. לשער 3 תפקיד חשוב בהכנסת סדר בכאוס הפוטנציאלי שמגיע מהשינוי. בלעדיו אנו יכולים להרגיש שאיננו מסוגלים לנוע קדימה.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות