שער 61 –  האמת הפנימית // קו 6- פנייה

נכנסנו לשער 61 קו 6 בסביבות 07:28 לפי שעון ישראל, 15 בינואר, 2024

שער 61

האמת הפנימית

שער המסתורין

הפוטנציאל של האמת הפנימית הוא דממה

המודעות לעקרונות האוניברסליים הבסיסיים. הלחץ לדעת את האמת המוחלטת, את מסתרי החיים, ולפתור את הלחץ האינדיבידואלי לדעת.

זווית שמאלית של הצטלבות הערפול 2 

ראש-אל- שומרי הגלגל 

קו 6 פנייה Appeal

מרומם: הכיוונון העמוק לקולקטיב שיכול לפתות את הציבור לאמת. השראה שיכולה להביא בהירות לקולקטיב.

מורד: ההסתמכות על קלישאות נדושות וסיסמאות שעשויות להיות חדשות ברמת האנרגיה שלהן, אבל באופן בלתי נמנע ליפול על אוזניים ערלות. האשליה שהשראה יכולה להביא בהירות לקולקטיב.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

60 Gate 54 < Gate 61  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ המודעות, עיצוב של החושב, המחבר את מרכז הראש (שער 61) עם מרכז האז'נה (שער 24). שער 61 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי  (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 61 הוא הלחץ לדעת, לגלות את המסתורין ולעורר השראה עם רגעים ייחודיים של זיהוי מוחלט. הידיעה מובילה אותנו לקראת רמות עמוקות יותר של קבלה עצמית, מקום שבו אנחנו יכולים לאמץ אל ליבנו את מה שמבדיל אותנו מאחרים. אנחנו אוהבים לבלות זמן בהרהורים ולהתעמק מנטלית בלא נודע. כאשר אנחנו 'יודעים' שיש לנו תובנה ייחודית ומחכים לרגע הנכון להביע אותה, אנחנו מרגישים משוחררים. כאשר הידיעה שלנו מעוררת השראה, מעצימה או משנה אחרים, אנחנו מרגישים מועצמים. בהשוואה למיינד הקולקטיבי, שאינו ממוקד במה שקרה בעבר או מנבא מה עשוי לקרות בעתיד, המיינד האינדיבידואלי שלנו משווע לדממה עכשיו ולעצירה של כל הקולות והדיבורים. אם ניכנע ללחץ החזק ונאפשר ללא נודע לרדוף אותנו, האשליה עלולה לבלבל את ההשראה שלנו, מה שיביא לחוסר ביטחון ולחרדה עמוקה. הסוד הוא ליהנות מהמחשבות שלנו ולתת לידיעה הפנימית שלנו, לאמת הפנימית שלנו, לגלות את עצמה בתזמון הייחודי שלה. ללא שער 24 אנחנו איננו מעוצבים לפתור את המסתורין, אלא ליהנות ממנו בלבד.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות