שער 13 –  אחוות האדם // קו 1 – אמפתיה
נכנסנו לשער 13 קו 1 בסביבות 19:22 לפי שעון ישראל, 2 בפברואר, 2024

 

שער 13

אחוות האדם

שער המקשיב

שומע הסודות

רעיונות וערכים אוניברסליים במסגרת מסודרת שמעוררת השראה לשיתוף פעולה אנושי. ידע ממחזור חיים קודם נאסף כזיכרון.

זווית ימנית של הצטלבות הספינקס 

ראש-אל קאלי

קו  1 אמפתיה Empathy
היכולת להתייחס אל כולם ולתקשר עימם בקור רוח
.

מרומם: הרמוניה דרך חיבה. תפקיד של פתיחות בהקשבה לאחרים בחיבה.

מורד: נישוק התינוקות של הפוליטיקאים. פתיחות שלעולם אינה משוחררת ממניעים. 

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

49 Gate 19 < Gate 13  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ הבן החוזר (Prodigal) עיצוב של עֵד, המחבר את מרכז ה-G (שער 13) למרכז הגרון (שער 33). שער 13 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי של חישה (אבסטרקטי) עם מילת המפתח "שיתוף".

עם הכישרון לשמוע, לראות ולאחסן סודות, שער 13, בתפקידו כמקשיב, מספק את ההמשכיות בין העבר לעתיד. הנושא של איש-סוד ושומר סודות נוכח בטרנזיט הזה. אנשים חולקים בטבעיות את החוויות שלהם עם אלה שבאמת נהנים לשמוע את סיפוריהם, את הרפתקאותיהם, את ניצחונותיהם ואת אתגריהם. אלה שנושאים את השער הזה מרגישים נוח פשוט לנצור בתוכם את מה ששותף עימם. על שער 13 מרכז הגרון אינו לוחץ לדבר. אנחנו נכיר ברגע הנכון לשתף מתוך הזיכרון שלנו את זה שיש לו הערך הרב ביותר, משום שהוא יישלף משם על ידי אנשים שמסוגלים לבחור, להרהר ולארגן אותו כדי לשתפו עם קהילה רחבה יותר, כגון אנשים עם שער 33. השיעורים החשובים, שאפשר ללמוד מניסיון בלבד, מוחזקים ומוערכים עד שיגיע הזמן הנכון לתרום להבנה של האנושות את עצמה. המשכיות היסטורית מחכימה את העתיד שלנו כמין אנושי. ללא שער 33 ייתכן שסודות לא ישותפו לעולם.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות